قیمت آپارتمان، ۳۰ تا ۵۰ متر مربع در تهران

قیمت آپارتمان، ۳۰ تا ۵۰ متر مربع در تهران

در این بین واحد‌های در محدوده مساحت کمتر از ۵۰ مترمربع، مورد توجه برخی از متقاضیان مصرفی و سرمایه‌ای بازار مسکن قرار گرفته است.

کد خبر : ۸۷۷۰۶
بازدید : ۴۹۳۹
واحد‌های مسکونی ۵۰ مترمربعی یکی از انواع پرتقاضا در بازار ملک است که فایل‌های نسبتا زیادی برای فروش این واحد‌های مسکونی از سوی برخی مالکان پیشنهاد شده است.

همزمان با کاهش قدرت خرید بسیاری از خانوار‌ها و افت توان مالی برای خرید واحد مسکونی، برخی از متقاضیان خرید ملک، سطح انتظارات خود را در بازار ملک کاهش دادند. برخی متقاضیان، در جست‌وجوی ملک مورد نظر، خرید واحد‌های مسکونی با مساحت کوچک‌تر را در دستور کار قرار دادند، برخی عمربنای ملک قابل جست‌وجو را بالاتر بردند و برخی هم منطقه جست‌وجو را تغییر دادند.
در این بین واحد‌های در محدوده مساحت کمتر از ۵۰ مترمربع، مورد توجه برخی از متقاضیان مصرفی و سرمایه‌ای بازار مسکن قرار گرفته است. با بررسی برخی فایل‌های ارائه شده از سوی مالکان در مناطق مختلف، واحد‌های مسکونی کوچکتر، در بین فایل‌های پیشنهادی فروشندگان دیده می‌شود.

تحقیقات میدانی درباره بازار «املاک ۵۰ مترمربعی و کمتر» نشان می‌دهد، این واحد‌ها در نیمه جنوبی کشور با سهولت بیشتری یافت می‌شوند. البته در بررسی فایل‌های اخیر برخی بنگاه‌های معاملات ملکی در مناطق شرقی پایتخت نیز فایل‌های متنوعی با نرخ‌های مختلف از سوی برخی مالکان پیشنهاد شده است.
اما جست‌وجو در فایل‌های فروش ملک برخی بنگاه‌های معاملات «در مناطق غربی» نشان می‌دهد، واحد‌های مسکونی در این مناطق با این میزان مساحت به ندرت وجود دارد و متقاضیان بالفعل واحد‌های مسکونی کوچک برای جست‌وجوی بهتر و سریع‌تر می‌توانند مناطق نیمه‌جنوبی، جنوب شرقی و حتی در مواردی مناطق شرقی را برای جست‌وجوی ملک مورد نظر انتخاب کنند.
قیمت آپارتمان، ۳۰ تا ۵۰ متر مربع در تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید