سریال بیگانه ای بامن است؛ بازیگران و هر آنچه که باید بدانید

سریال بیگانه ای بامن است؛ بازیگران و هر آنچه که باید بدانید

فضای سریال تلویزیونی "بیگانه‌ای با من است" در سال‌های ۵۹ و ۶۰ می‌گذرد. نساء قهرمان داستان، دختری از طبقه پایین اجتماع است که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. از بازیگران سریال "بیگانه‌ای با من است می‌توان به "شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی" اشاره کرد.

کد خبر : ۸۷۷۸۳
بازدید : ۳۱۳۸۵
سریال بیگانه ای با من است
فرادید | سریال "بیگانه‌ای با من است" به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان با بازی زنده یاد پرویز پورحسینی از شنبه ۱۵ آذر روی آنتن می‌رود و جایگزین سریال "از سرنوشت می‌شود. سریال "بیگانه‌ای با من است" درامی خانوادگی و پر کشمکش است که برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید شده است.

به گزارش فرادید، با پایان یافتن تصویربرداری سریال "بیگانه‌ای با من است"، این سریال در نوبت پخش کنداکتور شبکه دو قرار گرفته است. این سریال در دو فصل تولید شده است، "احمد امینی" کارگردانی فصل یک و "آرش معیریان" کارگردانی فصل دو این سریال را به عهده دارند. داستان این سریال به قلم "فروغ فروهیده" نوشته شده و درباره نساء با بازی "شبنم قلی‌خانی" است.

نساء که دختری از طبقه پایین جامعه است با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود که این عمل او داستان پر فراز و نشیب این سریال را رقم می‌زند. سریال "بیگانه‌ای با من است" از ابتدای تابستان سال گذشته وارد مرحله تولید شد که به دلیل شیوع کرونا دو ماه متوقف شده بود و دوباره از اردیبهشت ماه سال جاری آماده‌ی فیلمبرداری شد.

فصل اول سریال "بیگانه‌ای با من است" در لوکیشن‌هایی نظیر خیابان جمهوری، بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی، لوکیشن‌های داخلی و خارجی و شهرک سینمایی غزالی و بوشهر و شیراز تصویر برداری شدخه است.

این سریال هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود و تکرار و بازپخش آن ساعت‌های ۱۲ و ۱۶:۱۵ روز بعد روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
احمد امینی جزء کارگردانان خوش نام سینما و تلویزیون است که همیشه گزیده کار می‌کند و بیشتر دست روی درام‌های خانوادگی می‌گذارد و به صورت غیر مستقیم به معضلات جامعه هم می‌پردازد. این کارگردان که تاکنون سریال‌هایی نظیر اولین شب آرامش، بی‌گناهان، داوران، ماه و پلنگ و... را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده این بار دست روی یک درام خانوادگی متفاوت گذاشته است. او مجموعه تلویزیونی "بیگانه‌ای با من است" را به تهیه‌کنندگی "بهروز مفید" ساخته است.

همه آنچه که باید درباره سریال
بررسی سریال "بیگانه‌ای با من است"

فضای مجموعه تلویزیونی "بیگانه‌ای با من است" در سال‌های ۵۹ و ۶۰ می‌گذرد. نساء قهرمان داستان، دختری از طبقه پایین اجتماع است که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جا به جایی که در واقع جا به جایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است و با فریب یک خانواده متدین همراه خواهد بود، عواقبی در پی دارد که دامن گیر مسببان آن می‌شود.

بهروز مفید که تهیه‌کنندگی سریال‌های هشت و نیم دقیقه، محکومین در کارنامه خود دارد در گفتگو با رسانه‌ها گفته "در این سریال به مفاهیم متفاوتی می‌پردازیم، مفاهیمی همچون قضاوت کردن و این‌که قضاوت‌های عجولانه منجر به پیشامد چه عواقبی می‌شود. همچنین دروغ از دیگر مفاهیمی است که در قصه سریال به آن پرداخته می‌شود، زیرا دروغ باعث سلب آرامش خانواده‌های قصه می‌شود. "

او افزود: "قهرمان اصلی این سریال هم دختری به نام نساست که نقش آن را شبنم قلی‌خانی بازی می‌کند. مفید درباره انتخاب قلی‌خانی برای بازی در این سریال گفته "بعد از جمع‌بندی‌ها به انتخاب خانم قلی‌خانی رسیدیم. البته تجربه قبلی هم با این هنرمند در سریال هشت و نیم دقیقه داشتیم که راضی بودم؛ بنابراین برای انتخاب نسا به شبنم قلی‌خانی رسیدم. این مجموعه تلویزیونی جزو سریال‌های پر کاراکتر است و حدود ۸۰ شخصیت دارد. "

پوراندخت مهیمن که در سریال "بیگانه‌ای با من است" بازی می‌کند درباره نقشش گفته بود: "من قبل از سریال بیگانه‌ای با من است با آقای امینی تجربه همکاری داشتم و حساسیت‌های او را نسبت به کاری که می‌سازد، می‌شناسم که با چه تعهدی کار می‌کند. ضمن این‌که کارگردانی هر اثری هم نمی‌پذیرد، مگر آن‌که بداند کار خوبی شده است. وی ادامه می‌دهد: وقتی هم فیلمنامه را خواندم دوست داشتم و احساس کردم نقشم هم جای کار برای من گذاشته است. "

مهیمن در ادامه گفته بود: "در این سریال نقش مادری را بازی می‌کنم که ویژگی‌های متفاوتی دارد. در مجموع مادر قصه سریال بیگانه‌ای با من است با دیگر مادر‌هایی که بازی کردم متفاوت است. البته مهربانی این مادر مثل دیگر مادرهاست، اما قصه فرمی دارد که روحیات این مادر را متفاوت می‌کند. در مجموع نقش را خیلی دوست داشتم و با علاقه آن را بازی می‌کنم. از سوی دیگر آقای امینی جزو کارگردانانی است که تعامل بسیار خوبی با بازیگران دارد و بسیار با‌اخلاق و انسان خوبی است. خوشبختانه بازیگر وقتی با او کار می‌کند از همکاری‌اش لذت می‌برد و مشکلی ندارد.

نگار عابدی دیگر بازیگر این سریال درباره نقشش و ویژگی هایش گفته "من در این سریال نقش سمیه را بازی می‌کنم که ویژگی‌های خاص خودش را دارد. او خیلی پویاست و وقتی با مشکل یا چالشی در زندگی‌اش رو‌به‌رو می‌شود به هیچ وجه ضعیف برخورد نمی‌کند و با شجاعت، جسارت و یک‌تنه تحقیقات لازم و کارهایش را انجام می‌دهد. "

عابدی خاطرنشان کرد: "سمیه، شخصیت محکمی دارد و نمونه زنان قدرتمند است که می‌تواند برای بقیه الگو باشد. او با وجود رنج‌های بسیاری که تحمل می‌کند تا زمانی که از چیزی مطمئن نشود به زبان نمی‌آورد. او در اجتماع فعال است، اما مخاطب او را در خانه هم می‌بیند که چطور در خانه به امورات می‌رسد. "

این هنرمند بیان کرد: "برای اولین بار است با "احمد امینی" همکاری می‌کنم و افتخار می‌کنم با این کارگردان با‌سواد و خوش اخلاق کار می‌کنم. واقعا کارگردان خوش فکری است و می‌داند در صحنه چه می‌خواهد و همین بازیگر را به وجد می‌آورد که با انرژی بیشتر کارش را انجام بدهد. البته هر بازیگری نقشش را با نگاه هنرمندانه خودش به تصویر می‌کشد و من هم سعی کردم تا نقش سمیه را متفاوت و آن طور که نویسنده به تحریر در آورده و کارگردان می‌خواهد بازی کنم. "

شبنم قلی‌خانی از آن دست بازیگران است که باید نقش به دلش بچسبد تا آن را بپذیرد و در غیر این صورت قبول نمی‌کند. او گفته بود "خیلی وقت بود دوست داشتم فرصتی فراهم شود تا با آقای امینی دوباره همکاری کنم تا این‌که پیشنهاد بازی در سریال بیگانه‌ای با من است به من شد. خوشبختانه فیلمنامه کامل آماده و ۳۰ قسمت نوشته شده بود. به همین دلیل فیلمنامه را هم خواندم و نقشم را خیلی دوست داشتم. "

قلی‌خانی ادامه داد: "شخصیت نسا در قصه با فراز و نشیب‌های بسیاری رو‌به‌رو می‌شود و همین به ویژگی‌های نقش اضافه کرده است. به هر حال بازیگر خانم به دنبال این هست که در اثری بازی کند که نقش محوری آن زن باشد تا در قصه تاثیر بگذارد. به همین دلیل برایم خیلی مهم بود که بعد از سریال آنام در سریالی بازی کنم که نقشم تاثیرگذار باشد. البته بازی در خیلی از سریال‌هایی که الان پخش شده یا تولید می‌شود به من پیشنهاد شد، اما قبول نکردم. چون می‌خواستم نقش تاثیرگذاری را بازی کنم که شرایطش در سریال بیگانه‌ای با من است، فراهم شد. "
همه آنچه که باید درباره سریال

بازیگران و عوامل مجموعه تلویزیونی "بیگانه ای با من است"

از بازیگران سریال "بیگانه‌ای با من است می‌توان به "شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی" اشاره کرد.
از جمله عوامل این سریال، دستیار اول کارگردان "سامان تفرشی"، مدیر تولید "حسین باقریان"، مدیر برنامه ریزی "امین پیرحیاتی"، مدیر فیلمبرداری "علیرضا رنجبران"، طراح گریم "شهرام خلج"، طراح صحنه و لباس "حسین مجد" هستند.
۰
نظرات بینندگان
  • رقیه گلستانی ارسالی در

    لطفا هر وقت میخواید یه نفر شیرازی بازی کنه لطف کنیدحتما شیرازی باشه چون این خانم خیلی زشت شیرازی حرف میزنه اصلا هیچ شیرازی اینحوری صحبت نمیکنه

  • هلن ارسالی در

    خانم قلی خانی عالی بازی میکنن

  • سانای بیرامی ارسالی در

    من سریال بیگانه ای با من است را خیلی دوست دارم ممنونم از سازنده ی این سریال

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی از دیالوگهاوبازیهای خانم قلیخانی هم کاملا غیر منطقی ودوراز واقعیته وخیلیم خشک وبی حس بازی کرده.
    اززنقش نسای دروغگوی پرروی حیله گر متنفرم وبشدت دلم برای لیلا نوه واقعی شهرابیا می سوزه.
    هم ایمان واعتقادومحبت وخیرخواهی خانواده شهرابیا بسیارغیرواقعی ودوراز منطق هست.

  • مانی ارسالی در

    سریال مزخرفیه .اتفاقات خیلی غیر منطقی وافراد خیلی احمق یه خونواده. داستان جز دروغ وخیانت محتوی دیگه ای نداره

  • ناشناس ارسالی در

    سریال از هر نظر بسیار بد است. بویژه فیلمنامه و بازی ها

  • ناشناس ارسالی در

    سریال بسیار مزخرف و حرص دربیاری ست،سر هیچ فیلمی اینقدر حرص نخورده بودم ،موقع فیلم ساختن احساسات بیننده را هم در نظر بگیرید نه اینکه هر چه در مخیله تون میگذره را اجرا کنین،از نظر ارزش اخلاقی هم که در حد صفر وتبلیغ کننده دروغگوییه هر کی دروغ بزرگتری بگه موفق تره...خلاصه حیف وقت و انرژی و پولی که برای این سریال صرف شده

  • Nili ارسالی در

    من دوست دارم کارگردانشو بکشم آخه ای چه فیلمیه
    خیلی الکی کشش می دن خیلی اتفاقاتش مسخرس
    کارگردان هرکار دلش خواسته کرده حالا خوبه خودشو نکشته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید