آیا در بازار طلای امروز جایی برای خرید طلا قسطی وجود دارد؟

آیا در بازار طلای امروز جایی برای خرید طلا قسطی وجود دارد؟

همان‌طور که گفتیم کوکو طلا صرفا یک پلتفرم یا بستری است که طلافروشان می‌توانند با ثبت‌نام در آن شرایط خود را برای فروش به اطلاع مشتریان برسانند. بنابراین واضح است که اگر موردی برای خرید و فروش قسطی طلا وجود داشته باشد، قطعا شرایط خود را در کوکو طلا اعلام کرده و شما می‌توانید برای استفاده از این خدمت به او مراجعه کنید.

کد خبر : ۸۷۸۴۴
بازدید : ۶۹۵۵

آیا در بازار طلای امروز جایی برای خرید طلا قسطی وجود دارد؟

نوسانات بسیار شدید قیمت طلا در بازار امروز ایران و افزایش قیمت کم‌سابقه آن در مدت گذشته از سال 99 باعث شده که بسیاری از طلافروشان حتی فکر فروش قسطی طلا را هم از ذهن خود بیرون کنند. با این حال خریداران هنوز هم به دنبال جایی هستند که بتوانند با خرید طلا قسطی سودی هرچند کوچک را برای خود به دست آورند. در این مقاله قصد داریم بازاری را به شما معرفی کنیم که حضور در آن هم برای فروشنده و هم برای خریدار چیزی جز سود را در پی ندارد. بازاری که نام کوکو طلا برای آن انتخاب شده است.

کوکو طلا چیست؟

احداث یک مغازه طلا فروشی در بازار طلای هر شهر تنها شما را به مشتری‌های حضوری محدود خواهد کرد که برای خرید طلا یا قیمت گرفتن به شما مراجعه می‌کنند. کوکو طلا جایی است که در آن می‌توانید با ثبت طلافروشی خود، دنیای تجاری‌تان را توسعه دهید. ثبت طلافروشی در کوکو طلا می‌تواند دنیایی به وسعت اینترنت را در اختیار شما قرار داده و مشتریانی را از سراسر کشور به سوی شما روانه کند.

در کوکو طلا شما می‌توانید شرایط فروش طلا را در مغازه خود با مشتریانتان به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید با اطلاع از شرایط فروش رقبای هم‌صنف خود، راه‌های بهتری را برای جلب مشتری انتخاب کنید. همچنین در این پلتفرم آنلاین می‌توانید محصولات موجود در مغازه خود را به مشتریانتان ارائه دهید و به‌این‌ترتیب با سلیقه مشتریان بهتر آشنا شوید. در نتیجه در آینده می‌توانید طلا‌های خوش ساخت‌تری را با شرایط فروش بهتر به مشتریان خود عرضه کنید.

آیا کوکو طلا تنها در خدمت طلافروشان است؟

پاسخ این پرسش منفی است. کوکو طلا نخستین پلتفرم آنلاین برای خرید و فروش طلا و صنایع دستی در ایران است. همه کسانی که به نوعی با خرید و فروش طلا درگیر هستند، از تولیدکنندگان گرفته تا مردم عادی می‌توانند از خدمات کوکو طلا برای دستیابی به بهترین شرایط خرید و فروش و بهترین قیمت استفاده کنند. به عنوان مثال شما به عنوان یک تولیدکننده می‌توانید محصولات و طرح‌های خود را در این پلتفرم با دیگران به اشتراک بگذارید. به‌این‌ترتیب با خواندن نظرات یا بررسی حجم سفارش‌ها می‌توانید از محبوب بودن این طرح اطلاع پیدا کرده و در نتیجه میزان موفقیت آن را پیش‌بینی کنید.

به عنوان یک طلا فروش جزئی نیز می‌توانید محصولات موجود در مغازه خود را در کوکو طلا به اشتراک گذاشته و مشتریان واقعی خود را پیدا کنید. اما مهم‌ترین کاربرد کوکو طلا برای مردم عادی است. افرادی که همواره به دنبال بهترین قیمت‌ها و شرایط خرید و فروش طلا هستند، می‌توانند در کوکو طلا به همه طلا فروشی‌ها در سرتاسر کشور دسترسی پیدا کنند.

آیا در بازار طلای امروز جایی برای خرید طلا قسطی وجود دارد؟


به‌این‌ترتیب مردم عادی می‌توانند شرایط فروش را در طلا فروشی‌های سراسر کشور بررسی کرده و بهترین را انتخاب کنند. همچنین در کوکو طلا می‌توانید قیمت روز طلا، سکه و دلار را به همراه نموداری از نوسانات قیمتی آن را در چند روز اخیر مشاهده کنید. کوکو طلا راهی است که شما از طریق آن می‌توانید جدیدترین نمونه‌های طلا را مشاهده کرده، از آخرین وضعیت موجودی یک طرح در طلا فروشی‌ها آگاه شده، مزایده‌های اخیر فروشگاه‌ها را پیگیری کرده و حتی خود به عنوان فروشنده، محصول خود را عرضه کنید.

چگونه می‌توان کوکو طلا را پیدا کرد؟

برای دسترسی به کوکو طلا و ثبت محصول یا فروشگاه یا تولیدی خود می‌توانید نام کوکو طلا را در موتور جست‌وجوی خود وارد کنید. همچنین می‌توانید به طور مستقیم آدرس www.cocotala.net را وارد کرده و وارد این دنیای جدید در بازار طلا شوید. می‌توانید اپلیکیشن کوکو طلا را که با سیستم‌عامل اندروید سازگار است، از بازار دریافت کنید.

آیا کوکو طلا راهی را برای خرید طلا قسطی به مشتریان خود ارائه داده است؟

همان‌طور که گفتیم کوکو طلا صرفا یک پلتفرم یا بستری است که طلافروشان می‌توانند با ثبت‌نام در آن شرایط خود را برای فروش به اطلاع مشتریان برسانند. بنابراین واضح است که اگر موردی برای خرید و فروش قسطی طلا وجود داشته باشد، قطعا شرایط خود را در کوکو طلا اعلام کرده و شما می‌توانید برای استفاده از این خدمت به او مراجعه کنید.

جواهرسازان ایران، خرید طلا قسطی را برای شما آسان‌تر کرده است

همان‌طور که گفتیم کمرنگ شدن اعتماد در جامعه و نوسان‌های شدید قیمت طلا باعث شده که بسیاری از فروشندگان طلا هرگز فروش اقساطی طلا را به عنوان یکی از گزینه‌های خود در نظر نگیرند. اما این موضوع فرصتی است که می‌تواند هم برای طلافروشان و هم برای مردم عادی فرصت‌هایی را ایجاد کند و امکان رسیدن به طلای موردعلاقه‌شان را فراهم نماید.
آیا در بازار طلای امروز جایی برای خرید طلا قسطی وجود دارد؟
به همین دلیل جواهرسازان ایران تصمیم گرفته که با اعمال شرایطی اقدام به فروش قسطی طلا کند. بر این اساس همه کارمندان دولت، صاحبان کسب‌وکار‌های دارای مجوز و فعالان بخش خصوصی می‌توانند از امکان خرید طلا قسطی در فروشگاه جواهرسازان ایران استفاده کنند. فرایند خرید قسطی طلا در این مجموعه نیاز به هیچ پیش‌پرداختی نداشته؛ خریداران می‌توانند اقساط خود را تا سقف ۲۴ ماه به فروشگاه پرداخت کنند.

این طرح برای همه کارمندان در اداره‌های سرتاسر کشور قابل اجرا است و نیازی به حضور ضامن یا ارائه مدرکی برای ضمانت وجود ندارد. فروشگاه جواهرسازان ایران امکان خرید قسطی طلا را برای هر فرد تا سقف ۳۰ میلیون تومان فراهم کرده است.

به‌این‌ترتیب شما می‌توانید پس از خرید آنلاین طلا اقساط آن را هر سه ماه یک بار پرداخت کنید در حالی که در همان ابتدا طلای خود را با فاکتور رسمی تحویل خواهید گرفت. در اقدامی جدید مجموعه جواهرسازان ایران امکان خرید اقساطی را برای کارمندان بخش خصوصی که حداقل ۲ سال سابقه بیمه دارند، فراهم کرده است.

فروشگاه جواهرسازان ایران برای رفاه حال مشتریان در طول پرداخت اقساط هیچ مبلغی را به دلیل تورم یا تغییرات قیمت به اقساط اضافه نکرده یا از آن‌ها کم نخواهد کرد. علاوه بر این در مجموعه جواهرسازان ایران، انواع خدمات مربوط به شست و شو و نظافت طلا‌های دست‌دوم به صورت کاملا رایگان انجام می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو نوبت برای شست و شوی طلا می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۸۴۱۹ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید برای اطلاع از شرایط جدید فروش اقساطی طلا به سایت کوکو طلا مراجعه کرده یا با شماره تلفن مجموعه تماس بگیرید. همچنین می‌توانید مدل‌های متنوع طلا را که توسط مجموعه جواهرسازان ایران ارائه می‌شود، در سایت کوکو طلا مشاهده کرده و انتخاب کنید.

سخن پایانی

طلا از دیرباز تاکنون در کشورهای مختلف جهان نه‌تنها یک کالای زینتی برای بانوان که به منزله یک کالای سرمایه‌ای برای کل خانواده بوده است. به همین دلیل از همان ابتدا نیز در بورس کالاهای بهادار بخش بزرگی به این کالا اختصاص یافته است. اما متاسفانه بالا رفتن قیمت طلا باعث شد که بسیاری از مردم قدرت خرید خود را از دست بدهند و دیگر نتوانند از این سرمایه ارزشمند برای آینده خود و فرزندانشان بهره‌مند شوند. اما کوکو طلا با استفاده از یک روش ابتکاری توانسته مجموعه بزرگی از خریداران، فروشندگان و تولیدکنندگان طلا را گرد هم جمع کرده و میان آن‌ها یک ارتباط بدون واسطه ایجاد کند. مجموعه جواهرسازان ایران یکی از فروشندگان حاضر در این پلتفرم است که امکان خرید اقساطی طلا را برای مشتریان خود فراهم کرده است. با استفاده از خدمات این مجموعه و به لطف ابتکار کوکو طلا دیگر خرید طلای اقساطی بدون نیاز به ضامن و پیش‌پرداخت با اقساط بلند مدت یک رویا نخواهد بود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید