سریال‌هایی با پایانی بی نقص

سریال‌هایی با پایانی بی نقص

طرفداران چندین سال برای دیدن سریال وقت می‌گذارند و سریال مورد علاقه‌شان را تماشا می‌کنند. در موقع لازم از آن حمایت می‌کنند، در واقع این حق آنهاست که پایانی بی‌نقص و در عین حال غافلگیرکننده را از سریال محبوبشان ببینند

کد خبر : ۸۸۳۱۶
بازدید : ۳۶۸۳
بهترین سریال‌ ها
فرادید | در دهه‌ی اخیر انواع سریال‌ها را می‌بینیم که از شبکه‌ها و شرکت‌های مختلف از جمله نتفلیکس، آمازون، هولو، اچ بی او و... پخش می‌شود و رقابت سختی بر سر بدست آوردن تماشاگر میان آن‌ها برقرار است در این میان شبکه‌هایی برنده‌ی این رقابت هستند که فیلم‌هایشان از کیفیت بالا و مطلوبی برخوردار باشد.
سریال‌هایی که در یک فصل به پایان می‌رسند فرصت بیشتری دارند که روی سریال کار کنند و فیلمی قابل قبول را ارائه دهند، اما این قضیه برای سریال‌هایی با چند فصل سخت‌تر می‌شود چرا که طرفداران چندین سال برای دیدن سریال وقت می‌گذارند و سریال مورد علاقه‌شان را تماشا می‌کنند. در موقع لازم از آن حمایت می‌کنند، در واقع این حق آنهاست که پایانی بی‌نقص و در عین حال غافلگیرکننده را از سریال محبوبشان ببینند. پایان یک سریال مهمترین نقطه‌ی قوت فیلم است.
در این مطلب قصد داریم به معرفی سریال‌هایی بپردازیم که پایانی بی‌نقص و حیرت‌انگیز داشته‌اند به گونه‌ای که طرفدارانشان را توانسته‌اند راضی نگهدارند و این میل را در آن‌ها برای دنبال کردن سریال به وجود آورند.

تاریک / Dark

سریال‌ تاریک dark
تاریک سریالی هیجان‌انگیز، پیچیده و پر رمز و راز است که از سال ۲۰۱۷ پخش آن شروع شد و در سال ۲۰۲۰ آخرین فصل آن به مخاطبین این سریال جذاب عرضه شد. این سریال اینترنتی در ژانر علمی-تخیلی مهیج است که به کارگردانی «باران بو اودار» سویسی و نویسنده آلمانی «یانتیه فریز» ساخته شد. تاریک اولین محصول سریالی‌است که نت‌فلیکس به زبان آلمانی پخش کرده است.
فصل اول آن شامل ۱۰ قسمت و فصل دوم و سوم هشت قسمتی بودند این سریال توسط کشور آلمان ساخته شده است. سریالی که به فیزیک کوانتوم و سفر در زمان و جهان‌های موازی به شکلی می‌پردازد که ببیننده را همواره درگیر خود می‌کند و در عین تخیل حسی واقعی از این اتفاقات را در آن‌ها ایجاد می‌کند.
از این سریال بعنوان پیچیده‌ترین سریال در تمام ادوار سینما یاد می‌کنند که بخوبی توانست گره گشایی کند و پایانی بی‌نقص و دلچسب را داشته باشد. این مجموعه به بررسی پیامد‌های وجودی زمان، و تأثیر آن بر طبیعت انسان می‌پردازد.

سریال روایت‌گر گم شدن مرموز چند نوجوان است که شخصیت‌های دیگر را وارد چالش می‌کند. یک حماسه خانوادگی با یک پیچ و تاب خارق العاده، در ویندن شهری کوچک از آلمان که در آن یک نیروگاه هسته‌ای فعال است. آن‌ها ارتباطات بین چهار خانواده بیگانه را دنبال می‌کنند تا یک توطئه شوم سفر در زمان را که چندین نسل طول می‌کشد، از بین ببرند. در این حین گناهانی که در گذشته مرتکب شده‌اند، همراه با زندگی دوگانه و روابط شکسته که در بین چهار خانواده هنگام جستجوی بچه‌ها وجود دارد، آشکار می‌شود.

۷۲ شخصیت در این مجموعه وجود دارد که همگی به شکلی مرموز با هم در ارتباطند طوری که برای پی‌بردن به روابطشان باید حتما باید شجره نامه آنها را بر روی کاغذ بنویسید.

آقای ربات / Mr. Robot

سریال آقای ربات
آقای ربات یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که در آن رامی ملک در نقش یک هکر و مهندس امنیت شبکه به نام الیوت آلدرسون، ایفای نقش می‌کند.

الیوت آلدرسون مهندس امنیت شبکه و جوانی تنهاست که در شهر نیویورک زندگی می‌کند. او در شرکت بزرگ آل سیف کار می‌کند، اما همزمان یک زندگی پنهانی نیز دارد. الیوت یک هکر بسیار حرفه‌ای است! الیوت از اختلال شدید افسردگی و اضطراب اجتماعی رنج می‌برد و گرفتار بیماری دوقطبی است.

سم اسماعییل، نوسینده و کارگردان آقای ربات، اصالت مصری دارد و می‌گوید بهار عربی منبع الهام او در نوشتن سریال بوده‌ است چرا که در بهار عربی جوانان معترض با استفاده از رسانه‌های اجتماعی هدف خود را پیش برده‌اند.

شخص مرموزی به اسم «آقای ربات»، الیوت را به گروه اف‌سوسایتی دعوت می‌کند. گروهی که می‌خواهد با ایجاد رخنه در امنیت شبکه شرکت چندملیتی «ای کورپ» علیه نظام سرمایه‌داری و برده‌داری مدرن قیام کند.

کارلی چایکین، کریستین اسلیتر، پورتیا دوبلدی، مارتین والستروم، مایکل کریستوفر، گریس گامر و بی‌دی ونگ دیگر بازیگران سریال هستند.

طبق گفته سم اسماعیل، ایده اصلی سریال نزدیک به پانزده سال پیش به ذهن او رسیده است.

بازماندگان / The Leftovers

سریال‌ بازماندگان
سریال بازماندگان دربارهٔ اتفاقات بعد از یک واقعه رستاخیز مانند است- مثل بازگشت مسیح برای انتقال افراد باایمان به بهشت- و تمرکز فیلم روی افرادیست که منتقل نشده‌اند و در زمین رها شده‌اند.

بخش زیادی از توجه‌ها به این سریال به این دلیل بود که تعدادی از عوامل سریال لاست در ساخت این سریال دست داشتند و ژانر‌های دوسریال هم به هم نزدیک بود، به علت موفقیت سریال گمشده، انتظار‌ها از این سریال بسیار بالا بود.

در ۱۳ اوت ۲۰۱۴، اچ‌بی‌او ساخت فصل دوم و در دهم دسامبر ۲۰۱۵ ساخت فصل سوم (آخرین فصل) این مجموعه را اعلام کرد.

فصل اول از ۲۹ ژوئن ۲۰۱۴ تا ۷ سپتامبر، و فصل دوم از ۴ اکتبر ۲۰۱۵ تا ۶ دسامبر همان سال پخش شدند.

فصل سوم و نهایی این سریال نیز از تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۱۷ تا ۴ ژوئن همان سال با ۸ اپیزود پخش شد و بنا به گفته سازندگان این سریال به پایان رسیده‌است و دیگر تمدید نخواهد شد.

فرزندان آشوب / Sons Of Anarchy

سریال‌ خوب
«فرزندان آشوب» یا «فرزندان هرج و مرج» یک سریال تلویزیونی پرطرفدار گانگستری در ایالات متحده آمریکا است که هم‌اکنون پخش فصل هفتم (فصل پایانی) آن به پایان رسیده‌است.

داستان سریال در مورد یک باند موتورسوار در یک شهر خیالی بنام چارمینگ است که در نزدیکی شهر استاکتون، کالیفرنیا قرار دارد. نام این باند «فرزندان آشوب» است و در کار قاچاق اسلحه‌اند.
قصه این مجموعه دربارهٔ یک گروه از اوباش و الوات خطرناک و تبهکار آمریکایی است که زندگی خود را صرف کار‌های خلاف می‌کنند، اما گاهی به صورت انجمن در کار‌های خیر نیز شرکت دارند. آن‌ها خرج زندگی خود را نیز از طریق قاچاق اسلحه و یک تعمیرگاه عمومی که در ان به مکانیکی خودرو‌ها می‌پردازند به دست می‌آورند. این گروه از مردان و زنانی تشکیل شده که مدام با موتورسیکلت‌های خود از جایی به جای دیگر می‌روند.
اداره استدیوی پورن و ایجاد دعوا و دردسر دغدغه و سرگرمی روزمره اکثر این قانون گریزان است. آنان هر روز با مردم، نیرو‌های پلیس و کلانتر درگیر می‌شوند و تلاش می‌کنند از طریق زور حرف خود را به کرسی بنشانند. در این شرایط هر کسی که تن به خواسته‌هایشان نمی‌دهد، باید با این باند قدرتمند وارد مجادله شود؛ این باند در این بین نیز طبیعتاً آسیب‌های زیادی را با شرارت طلبی به خود وارد می‌کنند.

شنود / The Wire

سریال‌ شنود
«وایر» یا «شنود» مجموعه تلویزیونی جنایی-درام آمریکایی است که در داخل و اطراف بالتیمور مریلند تنظیم و تولید و توسط نویسنده و خبرنگار سابق پلیس دیوید سیمون نوشته شده‌است. نخستین قسمت این مجموعه در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۰۲ از شبکه اچ‌بی‌او پخش شد و در تاریخ ۹ مارس ۲۰۰۸ در پنج فصل و ۶۰ قسمت به پایان رسید. هر فصل از وایر جنبه‌های مختلف شهر بالتیمور را معرفی می‌کند که شامل تجارت غیرقانونی مواد مخدر، سیستم مدرسه، رسانه‌های خبری و … می‌شود. با توجه به رتبه‌بندی عالی توسط بینندگان هرگز برنده جوایز بزرگ تلویزیون نشد. وایر توسط بسیاری از منتقدان به عنوان یکی از بزرگترین سریال‌های تلویزیونی در تمام دوران توصیف شده‌است.

این سریال درباره زندگی روزمره در آمریکا است و موضوع آن به پشت پرده قاچاق در شهر بالتیمور، شهری که در آن وقایع جنایی بسیاری رخ می‌دهد می‌پردازد. وایر توسط بسیاری از منتقدان به عنوان یکی از بزرگترین سریال‌های تلویزیونی در تمام دوران توصیف شده است.

برِیکینگ بَد / Breaking Bad

سریال‌ بیریکینگ بد
«برِیکینگ بَد» یا «از راه به در شدن» یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است که سازنده و تهیه‌کنندهٔ آن وینس گیلیگان است. این مجموعه در شهر البوکرکی در ایالت نیومکزیکوی آمریکا ساخته و تهیه شده‌است.
این سریال، داستانِ والتر وایت (برایان کرانستون) دانشمند شیمی زحمتکش و بی‌حاشیه‌ای را به تصویر می‌کشد که دبیر دبیرستان است. وایت در ابتدای داستان متوجه می‌شود مبتلا به سرطان ریه است. او پیش از فرارسیدن مرگش، برای تأمین مالی خانواده‌اش به همراه دانش‌آموز رفوزه پیشین خود، جسی پینکمن (آرون پال) شروع به تولید و پخش مت‌آمفتامین (شیشه) می‌کند، اما رفته رفته به این کار آلوده شده و تبدیل به سرکردهٔ یکی از بزرگترین گروه‌های مافیای مواد مخدر در جنوب ایالات متحده می‌شود.

شش فوت زیر زمین / Six Feet Under

سریال‌ شش فوت زیر زمین

«شش فوت زیر زمین» یک سریال آمریکایی ساخت شبکه اچ‌بی‌او است که از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ پخش شد. قالب اصلی این سریال پیرامون اعضای خانواده فیشر و شغل آن‌ها یعنی مدیریت مراسم کفن و دفن است و در طی فصول ماجرا‌های فرعی نیز به مجموعه اضافه می‌گردند.

«سریال ۶ فوت زیر زمین» سریالیست درباره مرگ و مفهوم مرگ و ارتباط بازماندگان با از دست رفته گانشان. ما از یک طرف با روابط این خانواده از هم ریخته مواجه هستیم و از طرفی با حرفه ناشناخته آن‌ها که شامل مراحل مختلف کفن و دفن می‌شود. از طرفی با دنیای غم زده اطرافیان این مردگان آشنا می‌شویم که چقدر برای آن‌ها دردآور، ولی برای خانواده سریال ما خالی از هر گونه حس است. گاهی زنده‌ها از مردگان بی احساس‌تر می‌شوند…

در سال ۲۰۰۷ هفته‌نامه تایم این مجموعه را در فهرست «۱۰۰ نمایش تلویزیونی برتر تمام دوران‌ها» قرار داد. همچنین مجله امپایر رتبه ۲۷ را در فهرست «۵۰ نمایش تلویزیونی برتر تمام دوران‌ها» به این مجموعه اختصاص داد. این مجموعه در زمان پخش نامزد ده‌ها جایزه مختلف همانند جایزه امی (۴۴ باز نامزدی، ۹ بار برنده)، جایزه گلدن گلوب (۸ بار نامزدی، ۳ بار برنده)، جایزه انجمن بازیگران فیلم (۶ بار نامزدی، ۳ بار برنده)، جایزه رسانه‌ای گلد (۲ نامزدی، ۳ بار برنده) و نامزد جوایز دیگری مثل جایزه گرمی، جایزه ستلایت، جایزه بنیاد فیلم آمریکا و ده‌ها جایزه دیگر شد.

بوجک هورسمن / BoJack Horseman

سریال‌ بوجک هورسمن
داستان این انیمیشن سریالی که شبکه‌ی نتفلیکس تولید کننده‌ی آن است، حول انسانی اسب نما به نام BoJack Horseman (بوجک هورسمن) متمرکز می‌باشد که در دهه هشتاد و نود میلادی ستاره سیتکام محبوبی به نام Horsin' Around بوده‌است، اما هجده سال پس از کنسل شدن سریال را به بطالت و بیهودگی گذرانده‌است. با این حال اکنون تصمیم گرفته تا با نوشتن و انتشار زندگی‌نامه‌اش با کمک نویسنده جوانی به نام Diane Nguyen به آن دوران باشکوه بازگردد، اما در این میان مصرف بیش از حد نوشیدنی‌های الکلی، عدم تمرکز، مسئولیت ناپذیری و روابط پیچیده و عجیب با اطرافیانش رسیدن به این هدف را دشوار کرده‌است. این سریال از صدای بازیگرانی همچون آرون پاول، ویل آرنت و ایمی سِداریس بهره می‌برد.

سوپرانو‌ها / The Sopranos

سریال‌ سوپرانو‌ها
«سوپرانوها» یا «خانوادهٔ سوپرانو» عنوان مجموعه تلویزیونی است ساخته کشور آمریکا که با ژانر درام و مافیایی ساخته شده‌است. این مجموعه تلویزیونی ساخته دیوید چیس می‌باشد.

سوپرانوها، داستانِ یک خانواده ایتالیایی ساکن نیو جرسی است که به فعالیت‌های مافیایی خلاف مشغول هستند. تونی سوپرانو به عنوان رییس این گروه (خانواده) انتخاب می‌شود. شخصیت او در خانه پدری عاطفی و مهربان و در بیرون از خانه یک جنایتکار و بیماری روانی است.

این سریال موفق به دریافت جایزه گلدن گلاب، ادگار اوارد و پی بادی گردید. بازیگر نقش اصلی آنتونی سوپرانو هنرپیشه جیمز گاندولفینی در سال ۲۰۱۳ بر اثر سکته قلبی در گذشته‌است. این سریال از دسته آثاری است که کمپانی برادران وارنر آن را پشتیبانی کرده‌است. نویسنده‌های این سریال ترنس وینتر، رابین گرین، میشل بورگس، متئو وینر و فرانک رنزولی می‌باشند. این سریال در شش فصل (سیزن) و هشتاد و شش قسمت تهیه شده‌است. پخش این سریال از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۷ طول کشید. این مجموعه تلویزیونی به شکل دی وی دی نیز عرضه شده‌ است.

نارنجی مُد جدید است / Orange Is the New Black

سریال‌ نارنجی مُد جدید است
سریال کمدی نارنجی مد جدید است، داستان پایپر چپمن (با بازی Taylor Schilling) است که به طور اتفاقی درگیر معامله غیر قانونی دوستش شده و به ۱۵ ماه زندان محکوم می‌شود! حالا او در زندان سعی می‌کند با دیگر افراد ارتباط برقرار کند و موقیت خود را حفظ نماید، اما مشکلاتی برای او پیش می‌آید که…
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید