توییتر مشتری آمازون شد

توییتر مشتری آمازون شد

شرکت توییتر اعلام کرد همکاری با خدمات ابری آمازون عملکرد محصولات این شرکت را با استفاده از دیتاسنتر‌هایی که در نزدیکی محل زندگی مردم وجود دارد، بهبود خواهد بخشید.

کد خبر : ۸۸۳۵۰
بازدید : ۸۹۵۳
توییتر مشتری آمازون شد
شرکت توییتر برای پاسخگویی به حجم عظیم توییت­‌هایی که در این شبکه اجتماعی پست می‌­شود، از خدمات وب آمازون برای کامل کردن ظرفیت رایانش خود استفاده می‌­کند. توییتر مدت­‌ها برای ذخیره و نمایش متن، عکس­‌ها و ویدئو‌های منتشر شده در این شبکه اجتماعی، به دیتاسنتر‌های خود متکی بوده است.
اما اکنون تحت یک قرارداد چندساله، توییتر از خدمات وب آمازون (AWS) که زیرساخت ابری جهانی فراهم می‌­کند، برای ارائه تایم‌لاین‌ها در پلت‌فرم خود استفاده می­‌کند.
در گرایش روزافزونی که تحت آن شرکت‌ها به‌جای هزینه روی سرور‌های داخلی و دیتاسنتر‌های شخصی، به خدمات نرم­‌افزاری و رایانش ابری روی می‌آورند، خدمات وب آمازون پیشتاز بوده و به همراه رقیبانی نظیر مایکروسافت و گوگل با وعده افزایش یا کاهش سریع ظرفیت سرور‌های شرکت‌ها با توجه به نیاز آنها، مشتریان بزرگی را جلب کرده‌­اند.
برخی از مشتریان معروف خدمات وب آمازون، استارت‌­آپ­‌های­‌های­‌تک معروفی مانند نتفلیکس و Airbnb هستند. توییتر انتقال بخشی از فناوری خود به خدمات ابری در سال­‌های اخیر آغاز کرد و تحت قراردادی در سال ۲۰۱۸، بخش‌­هایی از دیتا‌های عظیم خود را به گوگل منتقل کرد.
شرکت توییتر اعلام کرد همکاری با خدمات ابری آمازون عملکرد محصولات این شرکت را با استفاده از دیتاسنتر‌هایی که در نزدیکی محل زندگی مردم وجود دارد، بهبود خواهد بخشید.
«پاراگ آگراوال»، مدیر فناوری توییتر اظهار کرد: توییتر همچنین با استفاده از خدمات آمازون می‌­تواند قابلیت­‌ها را سریع‌­تر عرضه کند. براساس گزارش بلومبرگ، «مت‌گرامان»، مدیر فروش و بازاریابی خدمات وب آمازون در مصاحبه‌­ای اظهار کرد: در پشت صحنه، توییتر سال­‌ها مشتری آمازون بوده است.
افزایش اتکای توییتر به خدمات ابری به صرفه­‌جویی مالی این شرکت کمک کرده و به طراحان اجازه می­‌دهد روی محصولات دیگر کار کنند و این شرکت شبکه اجتماعی در مناطقی که دیتاسنتر ندارند، سریع‌­تر رشد می‌کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید