پولیور آژیردار؛ برای فاصله‌گذاری اجتماعی

پولیور آژیردار؛ برای فاصله‌گذاری اجتماعی

روی سینه این بافتنی آبی و سفید، کلمات «سیمپلی‌سیف» و روی سینه و آستین‌هایش نقش‌های خاص جشن آخر سال نقش بسته‌است.  این لباس که «پولیور فاصله‌گذاری اجتماعی» نام گرفته است.

کد خبر : ۸۸۴۰۲
بازدید : ۸۷۳۴
پولیور آژیردار؛ برای فاصله‌گذاری اجتماعی
این لباس حسگر‌های حرکتی دارد که وقتی کسی به آن از دو متر نزدیک‌تر شود، صدای بلند آژیر و لامپ‌های ال‌ئی‌دی‌اش به کار می‌افتد
یک شرکت آمریکایی تولیدکننده تجهیزات ایمنی خانه، پولیوری مخصوص کریسمس عرضه کرده است که هر گاه کسی بیش از دو متر به شما نزدیک شود، هشدار می‌دهد. شرکت «سیمپلی‌سیف» این پولیور را به منظور ترویج فاصله‌گذاری اجتماعی در فصل تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی عرضه کرده‌است.

روی سینه این بافتنی آبی و سفید، کلمات «سیمپلی‌سیف» و روی سینه و آستین‌هایش نقش‌های خاص جشن آخر سال نقش بسته‌است. این لباس که «پولیور فاصله‌گذاری اجتماعی» نام گرفته است، حسگر‌های حرکتی دارد که وقتی کسی به آن از دو متر نزدیک‌تر شود، صدای بلند آژیر و لامپ‌های ال‌ئی‌دی‌اش به کار می‌افتد.

پولیور هنوز در مرحله پیش‌نمونه است و برای فروش ارائه نشده است. اما شرکت سیمپلی‌سیف قول داد که تعداد کمی از این پولیور را بدون حسگر‌های حرکتی بیرون بدهد تا مصرف‌کنندگان آن‌ها را جداگانه از وب‌سایت شرکت بخرند و خودشان با کمک یک دستورالعمل، حسگر‌ها را روی آن نصب کنند.

سیمپلی‌سیف یک ویدیوی تبلیغاتی از این پولیور منتشر کرد که نشان می‌دهد اعضای خانواده آن را در مراسم کریسمس در خانه به تن دارند. همچنان که انتظار می‌رود، همین که یکی از اعضای خانواده زیادی نزدیک می‌شود، آژیر به کار می‌افتد.

وید دیورز، مدیر امور خلاقانه سیمپلی‌سیف گفت: «حالا که نزدیک فصل تعطیلات هستیم، روشن شده است که امسال فشار روحی و تدارکات عید خیلی بیشتر است.

ما این را فرصتی می‌بینیم که از این چالش‌ها و حس دلشوره دائمی استفاده کنیم. ما کارشناس محافظتیم، هر چند محافظت از خانه. برای همین می‌خواستیم راهی بازیگوشانه ابداع کنیم که افراد در جشن‌های سال نو امسال از خودشان محافظت کنند.

هدف از طراحی این پولیور در واقع نوعی تفریح است، در دورانی که سطح فشار روانی خیلی بالاست.»
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید