قیمت آپارتمان در نیمه جنوبی تهران (+ جدول)

قیمت آپارتمان در نیمه جنوبی تهران (+ جدول)

بررسی گزارش‌های میدانی از وضعیت بازار مسکن در منطقه ۱۵ به استناد گفته برخی واسطه‌های ملکی فعال در این مناطق از کاهش خرید و فروش ملک در این منطقه حکایت دارد.

کد خبر : ۸۸۷۷۱
بازدید : ۵۴۳۵
تحقیقات میدانی از وضعیت بازار مسکن در چهار منطقه جنوبی پایتخت نشان می‌دهد در غالب محلات این مناطق رکود حاکم است به‌طوری‌که این رکود طی حدود دو ماه گذشته بر بازار این مناطق وارد شده است. مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۹ و ۲۰ جنوبی‌ترین مناطق شهری پایتخت هستند.

بررسی گزارش‌های میدانی از وضعیت بازار مسکن در منطقه ۱۵ به استناد گفته برخی واسطه‌های ملکی فعال در این مناطق از کاهش خرید و فروش ملک در این منطقه حکایت دارد. براساس اظهارات برخی از مشاوران ملکی منطقه ۱۵، در بین خریداران و فروشندگان یک بلاتکلیفی نسبت به آینده وجود دارد.
این شرایط تقریبا در بیشتر محلات مناطق چهارگانه جنوبی تهران صادق است. در منطقه ۱۶ نیز، طی حدود دو ماه گذشته بازار مسکن با رکود نسبی مواجه بوده است. برخی مشاوران بنگاه‌های معاملات ملکی در این مناطق هم ضمن تایید این موضوع، بر این باورند که رکود در بازار مسکن موقتی است و در دو ماه پایانی سال البته به رسم ادوار گذشته وارد دوره رونق می‌شود.
همچنین تحقیقات میدانی از وضعیت بازار مسکن در منطقه ۱۹ هم از کاهش قیمت‌ها طی بیش از یک‌ماه گذشته حکایت دارد؛ برخی از مشاوران ملکی در این منطقه بر این باورند که درحال‌حاضر بازار مسکن در این منطقه در رکود به‌سر می‌برد و این رکود را ادامه‌دار می‌دانند. به اعتقاد آن‌ها رکود در بازار مسکن حتی می‌تواند تا انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در سال آینده ادامه داشته باشد.
اما جنوبی‌ترین منطقه تهران یعنی منطقه ۲۰ هم با افت شدید خریدار و فروشنده مواجه شده، درحالی‌که تا پیش از دو ماه پیش با وجود خریدار در بازار، تعداد فایل‌های عرضه شده از سوی فروشندگان کم بود. آنچه درحال‌حاضر اتفاق افتاده در بیشتر محلات مناطق جنوبی هم صادق است و از کاهش تعداد خریداران و افزایش تعداد فایل‌های فروش حکایت دارد.
قیمت آپارتمان در نیمه جنوبی تهران (+ جدول)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید