تعویق اعدام محمدعلی حسینی، کشتی‌گیر اندیمشکی

تعویق اعدام محمدعلی حسینی، کشتی‌گیر اندیمشکی

محمدعلی حسینی کشتی‌گیر اندیمشکی در سال ۹۴ در یک درگیری عامل مرگ یک فرد جوان شد و بعد از مدتی هم توسط دادگاه متهم به قتل شد. حالا پس از ۵ سال حبس قرار است حکم او اجرا شود.

کد خبر : ۸۹۳۲۱
بازدید : ۱۰۵۹۳
حکم اعدام مهدی علی حسینی


فرادید | مهدی علی حسینی کشتی گیر اندیمشکی قرار بود به زودی اعدام شود. این خبر در روز‌های ابتدایی هفته منتشر شد و سرو صدای زیادی بپا کرد، حکم قرار بود دیروز رأس ساعت ۶ صبح اجرا شود اما به تعویق افتاد.

کشتی‌گیر اندیمشکی در سال ۹۴ در یک درگیری عامل مرگ یک فرد جوان شد و بعد از مدتی هم توسط دادگاه متهم به قتل شد. حالا پس از ۵ سال حبس قرار بود طی روز‌های آتی حکم او اجرا شود.



در حالی که خانواده مقتول فعلا رضایت نداده بودند، در روز‌های اخیر برخی چهره‌های نامدار کشتی ایران برای جلوگیری از اجرای حکم قصاص و گرفتن رضایت خانواده مقتول دست به کار شده‌اند.

حمید سوریان، پرافتخارترین کشتی‌گیر ایرانی در راس این گروه قرار گرفته و حتی در مصاحبه‌ای درخواست کرده از اجرای حکم قصاص جلوگیری شود.

سعید عبدولی، حبیب اخلاقی، محمد طلایی، علی اشکانی، حمید باوفا، مهرداد مردانی و عبدالکریم کاکاحاجی از دیگر افرادی هستند که در این زمینه پا پیش گذاشته اند.

اجرای حکم به تعویق افتاد

حمزه علی‌حسینی در گفتگو با ایسنا، درباره عدم اجرای حکم اعدام مهدی علی‌حسینی، اظهار کرد: قرار بود راس ساعت ۶ صبح دیروز (یکشنبه) حکم اعدام اجرا شود که با واسطه‌گری بزرگان اندیمشک، سیاسیون و ورزشکاران، یک هفته به ما فرصت داده شد تا بتوانیم رضایت خانواده غلامی‌غیبی را جلب کنیم.

وی با بیان این‌که برادر من بامداد روز گذشته از قرنطینه خارج شد، گفت: خانواده مرحوم غلامی‌غیبی به ما اجازه ورود به خانه‌شان را نمی‌دهند، اما بزرگان وارد کار شده‌اند و با این خانواده صحبت داشتند که امیدواریم با خواست خداوند، خانواده مقتول رضایت دهند.

ورود جامعه ورزش و تماس قهرمانان کشتی با خانواده غیبی تاثیر بسیاری داشته است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید