حمیده واعظی معاون استانداری کرمان شد

حمیده واعظی معاون استانداری کرمان شد

انتصاب حمیده واعظی در سمت معاونت استانداری کرمان برای نخستین مرتبه در تاریخ انقلاب رخ داده است. حمیده واعظی دکترای مدیریت و سابقه کار در استانداری کرمان و حوزه‌ ستادی وزارت کشور در تهران را در کارنامه‌ خود دارد.

کد خبر : ۸۹۳۲۹
بازدید : ۷۲۰۷
حمیده واعظی معاون استاندار
فرادید | با گذشت دو ماه از انتصاب علی زینی‌وند به سمت استانداری کرمان موج انتصابات جدید در استانداری کرمان به راه افتاد. علی زینی وند با ابلاغ حکمی، خانم "حمیده واعظی" را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در جایگاه معاون استاندار کرمان منصوب کرد.

این انتصاب استانداری کرمان برای نخستین مرتبه در تاریخ انقلاب اسلامی رخ داده است. حمیده واعظی دکترای مدیریت و سابقه کار در استانداری کرمان و حوزه‌ ستادی وزارت کشور در تهران را در کارنامه خود دارد.

وی شامگاه یکشنبه در شورای مدیران ستادی استانداری کرمان اظهار داشت: " تمام توان و همت خود را در پاسخ به حُسن اعتماد وزیر کشور و استاندار کرمان به کار می‌گیرم تا با همکاری مدیران به عنوان فرد اثربخش در توسعه و پیشبرد منابع انسانی استان گام مثبتی را برداریم.

واعظی ادامه داد: در سال پایانی دولت و با توجه به شیوع کرونا و وضعیت خاص اقتصادی، حفظ و ارتقای انگیزه کارکنان از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه خاص شود و در همکاری مدیران از نظر روحی، روانی و تخصیص امکانات رفاهی در حد بضاعت استان گام مثبتی برداریم.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان به رویداد‌های سیاسی و مناسبت‌های مهم پیش روی کشور از جمله دهه فجر، میلاد حضرت زهرا (س) و علی‌ابن‌ابیطالب (س)، انتخابات اشاره کرد و گفت: هر کدام از این مناسبت‌ها پشتیبانی و امکانات خاص خود را می‌طلبد.

واعظی تکالیف قانونی حوزه توسعه مدیریت و منابع را برشمرد و با بیان اینکه این تکالیف باید تا پایان سال به اتمام برسند، تصریح کرد: بند "و" ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده معزز شهدا و جانبازان، جذب نیرو‌های پذیرفته شده در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور باید در اولویت قرار گیرد."
۰
نظرات بینندگان
  • آزاد اندیش ارسالی در

    آفرین به این شیر زن کرمانی. موفق باشند

  • ماهانی ارسالی در

    بانویی توانمند و خلاق تبریک به خانم دکتر واعظی

  • آوانی ارسالی در

    خانم دکتر واعظی از نیروهای باتجربه و خوب استان کرمان هستند . موفق باشند

  • مقدم ارسالی در

    انشاالله که منشاء خیر و برکت برای استان باشند نیروهای استانداری خیلی از ایشان تعریف می کنند

  • حبیبی ارسالی در

    درود بر استاندار کرمان دکتر زینی وند با انتصاب شایسته و بایسته خانم دکتر واعظی

  • شهروند ارسالی در

    تبریک صمیمانه به خانم دکتر و مجموعه استانداری کرمان

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید