جزئیات جدید فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو

جزئیات جدید فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو

مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده، جزئیات جدید و شرایط فروش محصولات مدیران خودرو را تشریح کرد.

کد خبر : ۸۹۳۴۱
بازدید : ۶۳۸۰
به گزارش خبرنگار ما، محمد حسین صفایی، با توجه به ادامه ممنوعیت واردات خودرو در سال بعد، خرید اقساطی از مدیران خودرو در بازار فعلی را یک خرید حساب شده دانست و گفت: مدیران خودرو یکی از معدود شرکت‌هایی است که در شرایط فعلی و محدودیت‌ها در عرضه مدل‌های صفر کیلومتر به خصوص در سگمنت کراس اوور و شاسی بلند، نسبت به تولید و عرضه پرتعداد این خودرو‌ها ادامه می‌دهد.

به گفته وی، در حال حاضر نمایندگی ستوده به عنوان نماینده برتر فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو، فروش نقد و اقساط تمام محصولات این شرکت خودروسازی داخلی را آغاز کرده است.

جزئیات جدید فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو
صفایی با توجه به بازار فعلی خودرو کشور تصریح کرد: در شرایطی که مشتری می‌تواند با پرداخت مبلغ یک خودروی دست دوم یا تولید داخلی، اقدام به خرید خودروی صفر کیلومتر با پلاک سال کند، منطقی‌ترین کار خرید اقساطی خودرو از عرضه کنندگان شرکتی است.

مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده با اشاره به مزیت‌های خودروی صفر کیلومتر نسبت به کارکرده اظهار داشت: با توجه به قیمت تعمیرات و لوازم یدکی خودرو در بازار، خرید خودروی صفر کیلومتر اقساطی می‌تواند به واسطه برخورداری از گارانتی و شبکه نمایندگی‌های گسترده یک خودروساز، یک پس انداز منطقی برای سال‌های آتی باشد.

جزئیات جدید فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو
وی در ادامه به جزئیات جدید فروش نقد و اقساطی محصولات مدیران خودرو پرداخت و گفت: ایکس ۵۵، ایکس ۳۳ اس، ایکس ۲۲، ۳۱۵ پلاس اتوماتیک، آریزو ۵ توربو، تیگو ۵، آریزو ۶ و تیگو ۷ از جمله خودرو‌هایی است که از سوی نمایندگی ستوده و در انواع مختلف به خریداران و متقاضیان عرضه می‌شود.

صفایی متذکر شد: در فروش اقساطی محصولات مورد اشاره متقاضی می‌تواند به صورت منعطف حداقل ۲۵ درصد قیمت خودرو را به عنوان پیش پرداخت اول و ۱۵ درصد نیز برای پیش پرداخت دوم بصورت یک فقره چک یک ماهه پرداخت کند و تا حداکثر ۶۰ درصد از تسهیلات برای خرید خودروی مورد نظر برخوردار شود.

وی یادآور شد که در قرارداد‌های سازمانی نیز پیش پرداخت خرید محصولات مدیران خودرو ۳۰ درصد درنظر گرفته شده است.

به گفته صفایی، مدت بازپرداخت اقساط خودرو‌های نمایندگی ستوده از یک تا پنج سال (۱۲ تا ۶۰ ماه) بسته به تقاضای مشتری متغیر خواهد بود و نرخ ۱۸ و ۲۱ درصد برای سود تسهیلات در نظر گرفته شده است. نرخ سود انصراف و تاخیر نیز ۱۲ درصد می‌باشد.

مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده خاطرنشان کرد: خریداران هر یک از محصولات ارائه شده در نمایندگی برتر شرکت مدیران خودرو پس از ۳۰ روز کاری خودروی خریداری شده را دریافت خواهند کرد.

جزئیات جدید فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو
این گزارش می‌افزاید: شعبه مرکزی نمایندگی ستوده کد ۴۰۱ در خیابان ستارخان تهران واقع شده است و سه شعبه دیگر آن در نازی آباد، فدائیان اسلام و شیخ فضل الله قرار دارد. ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به دارندگان محصولات مدیران خودرو نیز در شعبه شیخ فضل الله این نمایندگی انجام می‌شود.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید از محصولات مدیران خودرو می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۲۵۱۰۵۵ (شعبه ستارخان)، ۰۲۱۵۵۳۳۳۵۵۳ (شعبه نازی آباد)، ۰۲۱۳۶۶۵۲۶۴۶ (شعبه هایپرسان) و ۰۲۱۴۴۲۷۱۶۱۹ (شعبه شیخ فضل الله) تماس حاصل کنند؛ و یا به آدرس سایت این نمایندگی به نشانی https://mvm401.com مراجعه نمایند و با پیش ثبت نام از طریق سایت نمایندگی از مزایای ویژه آن بهره‌مند شوند.

جدیدترین اطلاعات برنامه فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو در آدرس اینستای نمایندگی ستوده نیز در دسترس است.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید