مهدی رسول پناه زیر تیغ انتقادات یحیی گل محمدی

مهدی رسول پناه زیر تیغ انتقادات یحیی گل محمدی

گل‌محمدی، مهدی رسول‌پناه و اعضای هیئت مدیره در باشگاه را در از دست دادن بازیکنان مؤثر دانست و توجیه‌شان را مسخره و خنده‌داری اعلام کرد.

کد خبر : ۸۹۳۹۰
بازدید : ۳۲۱۰
یحیی گل محمدی
فرادید | یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس بعد از دربی ۹۴ و با توجه به متوقف شدن در این بازی برابر استقلال بار دیگر انتقادات تندی را علیه مهدی رسول پناه سرپرست سابق تیم پرسپولیس و رئیس هیئت مدیر باشگاه مطرح کرد.

گل‌محمدی در این خصوص گفت: رسول‌پناه و اعضای هیئت مدیره در باشگاه بودند و ما یکی یکی بازیکنان‌مان را از دست دادیم. توجیه آن‌ها این بود که رفتن بازیکنان ما تاثیری در نتایج‌مان ندارد که توجیه مسخره و خنده‌داری بود. رسول‌پناه هنوز به عنوان رئیس هیئت مدیره کار می‌کند و به ریش ما می‌خندد. هیچ کس هم نیست که جواب بدهد. این تیم میلیون‌ها هوادار دارد و اینکه این همه بلا سر ما آمد جای تاسف داشت.

یحیی گل محمدی در این اعتراض حتی پا را فراتر گذاشت و به وزیر ورزش اولتیماتوم ۴۸ ساعته بابت تصمیم گیری درباره ادامه حضور رسول پناه در پرسپولیس داد. گل‌محمدی گفت: به وزیر ورزش می‌گویم که اگر رسول‌پناه تا یکی دو روز آینده در رأس کار باشد باید تبعاتش را گردن بگیرد. بحث استعفا نیست، واقعا کار کردن در این باشگاه با آدم‌های ضعیف و کوچک سخت است.

از آقای سمیعی هم که در این چند وقت اخیر تلاش کردند می‌خواهم با وزیر صحبت کند؛ آدمی که برای باشگاه این همه مشکل به وجود آورده است نباید کنار باشگاه باشد. هم توهین و هم فحاشی شنیدیم، همه بی‌احترامی‌ها را تحمل کردیم فقط به خاطر هواداران و فینال آسیا.




از الان باید خودشان تصمیم بگیرند که می‌خواهند این باشگاه را به صورت خوب مدیریت کنند یا اینکه می‌خواهند باشگاه وارد مشکلات دیگر شود، دیگر خودشان باید تصمیم بگیرند.
جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد امروز دیداری را با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش برگزار کرده و او را در جریان جزئیات درخواست و تهدید گل محمدی نسبت به اخراج رسول پناه بدهد. این در حالی است که سلطانی فر تا کنون حاضر به تغییر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نشده است و حامی رسول پناه در تیم مدیریتی پرسپولیس است.

از سوی دیگر، اظهارات گل محمدی با حمایت هواداران همراه شده و «اخراج رسول پناه» به یکی از ترند‌های فضای مجازی تبدیل شده است.
انتقادات یحیی گل‌محمدی در پایان دربی
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید