تست شخصیت شناسی؛ حیوان درون شما کدام است؟

تست شخصیت شناسی؛ حیوان درون شما کدام است؟

شخصیت شما ذهن اطرافیانتان را منفجر می‌کند. شما نشانه یک هاله سفید خالص هستید. این حس را القا می‌کنید که برایتان مهم نیست دختر یا پسرتان تا نیمه شب بیرون بماند یا بقیه راجع بهتان چه فکری می‌کنند.

کد خبر : ۸۹۴۵۲
بازدید : ۲۱۴۸۴
با این تست روان شناسی، متوجه می‌شوید چه حسی به اطرافیانتان القا می‌کنید. تست‌های روانشناسی می‌توانند ابعاد پنهان شخصیت ما را به آسانی نشان دهند. یکی از این ابعاد، نوع قدرت ما و حسی است که به دیگران القا می‌کنیم.

در ادامه تصویری مشاهده می‌کنید که باید بگویید چه چیزی در آن بیشتر نظر شما را جلب می‌کند.
تست روانشناسی
۱- سگ

شما جوی صمیمانه دارید. شما، دوست من، یک انسان صمیمی هستید. شما به معنای واقعی شیرین هستید. حتی اگر کسی از شما درخواستی نداشته باشد، برایشان تلاش زیادی می‌کنید. یک توت فرنگی پرمایه هستید، کسی که پر از شکر است! مردم احساسات مردانه شما و اینکه می‌توانید در سخت‌ترین شرایط، قوی بمانید، در حالی که لبخند بر صورت بقیه می‌آورید را ستایش می‌کنند.

درست است که به شدت تنبل هستید و هیچ اهمیتی به کسانی که به شما می‌گویند از پای تلویزیون بلند شوید، نمی‌دهید، اما بسیار مهربانید و لایق هستید به خاطر کار‌هایی که انجام می‌دهید شناخته شوید.

شما از درون و بیرون بسیار زیبا هستید و همه از نحوه لباس پوشیدنتان، صحبت کردنتان و تفکر کردنتان حس دوستانه‌ای می‌گیرند. مردم عاشق حس اشتیاق شدید و سرد، اما صمیمانه‌ای هستند که شما بهشان القا می‌کنید. شما هاله‌ای پرطراوت و زنده و صورتی از خود بیرون می‌دهید.

۲- جغد

شما جوی تاریک دارید. آدمی مزاجی هستید و هر کجا که می‌روید، دنیایی جدید از جنون را همراه خود می‌برید. به وحشت و دیوانگی علاقه دارید و دوست دارید بپذیرید که با بقیه فرق دارید. شما از بیرون، انسانی سخت و سرد هستید، اما وقتی یک نفر شما را از درون بشناسد، نرم می‌شوید و خوش حالیتان را نشان می‌دهید.
بیشتر لباس‌های سیاه می‌پوشید، اما به آن افتخار می‌کنید. خیره کننده هستید حتی اگر بعضی‌ها از شما بترسند. مطمئن می‌شوید مردم بدانند انسان خوبی هستید و وقتی یک نفر برای شناختنتان تلاش کند، صمیمی و مهربان هستید. یک جنگجو هستید، و مردم برای همین عاشقتان هستند. مردم از شما حسی تاریک دریافت می‌کنند. شما هاله‌ای سیاه دارید.

۳- صورت‌ها

شما جوی عرفانی دارید. شما تجسم جادو هستید. عجیب بودنتان به همراه جنبه وهم آورذهنتان، باعث می‌شود دیگران حس سرزندگی ازتان بگیرند. دلربا و مادی گرا هستید. تمام دنیا بر روی شانه‌های شماست و در حال مبارزه و تقلا هستید؛ اما با قلب قدرتمند محرکی که دارید، به آسانی تسلیم نمی‌شوید.
مسائل را جدی نمی‌گیرید و همیشه خود را تا نهایت محدودیت‌ها و موانعتان پیش می‌برید. آهسته و پیوسته بودن را دوست دارید و نمی‌خواهید درحال عجله و یا زیر فشار برای انجام کاری باشید. همیشه از دیگران حمایت می‌کنید و دوست دارید مردم را خوش حال کنید.
شما حس یک نیروی الکتریسته فریبنده آهسته را در خود دارید و همین باعث می‌شود اطرافیانتان کنار شما بودن را دوست داشته باشند. شما هاله‌ای جادویی و ارغوانی دارید.

۴- مثلث‌ها

شما جوی آرام دارید. شما یک جونور هستید! همان انسان آرام و بیخیالی که فقط می‌خواهید خودتان باشید و اطرافتان را با شادی و سفاهت پرکنید. شما برای دیگران مانند یک نسیم هستید و به احساساتان اجازه می‌دهید آزادانه فرار کنند.
آخرین مد‌ها را دنبال می‌کنید، اما شخصیت خودتان را نیز به آن‌ها اضافه می‌کنید. شخصیت شما ذهن اطرافیانتان را منفجر می‌کند. شما نشانه یک هاله سفید خالص هستید. این حس را القا می‌کنید که برایتان مهم نیست دختر یا پسرتان تا نیمه شب بیرون بماند یا بقیه راجع بهتان چه فکری می‌کنند؛ چرا که شما فقط خودتان هستید و کار خود را می‌کنید.
اهمیتی نمی‌دهید چه کسی چه می‌گوید. اگر کسی بگوید چیزی از حد خارج است، شما آن را انجام می‌دهید. یاغی و ریسک پذیر هستید؛ و دیگران شما را برای همین دوست دارند.

۵- عدد صفر

شما جوی عجیب و بیگانه دارید. بهشتی گرمسیری در قالب یک انسان هستید. نبوغی سبکبار در خود دارید که طبیعت را برمی انگیزد و دیگران را به خود جذب می‌کند. شما روحی باستانی دارید که علاقه‌ای به موسیقی مدرن ندارد، بلکه موسیقی ملایم و تسکین دهنده که در روحتان نفوذ می‌کند را ترجیح می‌دهد.
انسانی باهوش و خودمانی هستید و سر به سر مسائل مهم نمی‌گذارید. مراقب دوستان و خانواده خود هستید و برای خوش حالی آن‌ها تا حد زیادی پیش می‌روید؛ چرا که از این که آن‌ها را ناراحت ببینید متنفرید. لبخند زدن، کلید باور و ایمان شماست و نمی‌خواهید به هیچ وجه از آن بگذرید. شما هاله‌ای تازه به رنگ سبز روشن دارید.

۶- بقیه اشکال

شما جوی به روز و شیک دارید.شما معنی کلمه با کلاس هستید. مردم را با طناب باکلاسی، استایل و جلا گره می‌زنید. نظر و حرف بقیه را نمی‌خواهید و هر کاری می‌کنید تا از خود، خانواده و دوستانتان محافظت کنید. همیشه در جریان آخرین مد‌های روز هستید و شخصیتی متعادل دارید. گاهی اوقات اضطراب زیادی بر دوش خود حس می‌کنید، اما با حس جرئت زیاد و اعتماد به نفس عالیتان از پس آن برمی آیید.
شما به فروشگاه‌های گران قیمت تعلق دارید و برای همه چیز‌هایی که دارید، شاکرید. شخصیتی دارید که همه را به جمع بزرگ دوستانه تان جذب می‌کند. به هر حال، شما پروانه جمع هستید. حسی مدرن و شیک به دیگران القا می‌کنید و هاله‌ای سریع دارید.
۰
نظرات بینندگان
  • ثنا ارسالی در

    نمیدونم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید