بلوای داماد قاتل و کشتار خانوادگی در سیستان و بلوچستان

بلوای داماد قاتل و کشتار خانوادگی در سیستان و بلوچستان

طبق گفته مهدی شمس آبادی، در حادثه شب گذشته داماد قاتل خانواده سیستان و بلوچستانی به دنبال همسرش رفت تا او را دوباره به خانه بازگرداند که با مقاومت اعضای خانواده روبرو شد؛ که در این مشاجره ابتدا پدر خانمش را مجروح کرد که اکنون او در بیمارستان به سر می‌برد و بعد از آن همسر، برادر همسر و خاله هسمرش را با اسلحه کمرشکن به قتل رساند.

کد خبر : ۸۹۴۵۴
بازدید : ۱۳۰۱۵
قتل خانوادگی در سیستان و بلوچستان
فرادید | سه کشته و یک زخمی حاصل یک دعوای خانوادگی در سیستان بلوچستان بود. دعوایی که روز گذشته در زاهدان با شلیک داماد به پدر زن آغاز و با گروناگیری اعضای خانواده ادامه یافت. در نهایت تلاش پلیس هم کارساز واقع نشد و گروگان گیران به دست داماد عصبانی به قتل رسید.

به گزارش فرادید، ماجرا از آنجا آغاز شد که روز گذشته داماد خانواده زاهدانی به علت اختلافات داخلی و خانوادگی به وسیله یک قبضه سلاح شکاری به سمت پدرزن خود شلیک و وی را مجروح کرد. پس از این اتفاق اورژانس و پلیس یه محل حادثه اعزام شدند.



اما پس از انتقال پدر زن مجروح به بیمارستان، داماد عصبانی از خروج سایر اعضای خانواده خودداری کرد.

در این زمان، دادستانی و نیروی انتظامی شروع به گفتگو با گرونگیر کردند، اما این مشاوره‌ها و گفتگو‌ها ذره‌ای از عصبانیت داماد را کم نکرد. او در نهایت شب خونینی را در زاهدان رقم زد و همسر، برادر همسر و خاله همسرش را به ضرب گلوله به قتل رساند.

بعد از این اتفاق و به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان، ماموران انتظامی و امنیتی حاضر در محل با استفاده از شیوه‌های تخصصی و مشاوره‌ای و پس از ساعتی گفتگو موفق شدند تا ضارب را وادار به تسلیم کنند.

کشتار خانوادگی در زاهدان
تصویری از محل حادثه شب گذشته در شهرستان زاهدان استان سیستان و بلوچستان

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان همچنین گفته که این فرد هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

او تاکید کرده است که «قوه قضائیه قطعا با این قبیل افراد که منجر به برهم زدن نظم و امنیت عمومی می‌شوند برخورد قاطع خواهد کرد.»
طبق گفته سرهنگ محمود سعادتی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان همسر این داماد عصبانی که متاسفانه شب گذشته به قتل رسید، در شرایط بارداری به سر می بُرد.
بلوای داماد قاتل و کشتار خانوادگی در سیستان و بلوچستان

اختلاف داماد قاتل با خانواده سیستان و بلوچستانی بر سر چه بود؟

مسئولان ارشد دادستانی عمومی زاهدان می‌گویند که داماد قاتل در تاریخ ۱۹ تیر ماه امسال ازدواج کرده بود. او بعد از یک ماه با همسرش به اختلاف خورد و بنا بر اظهاراتش در مرجع قضایی بعد از گذشت یک ماه همسر وی ترک انقاق کرد و مطالبه مهریه داشته و منزل را ترک و به خانه پدرش رفته بود.

طبق گفته مهدی شمس آبادی، در حادثه دیشب داماد خانواده به دنبال همسرش رفت تا او را دوباره به خانه بازگرداند که با مقاومت اعضای خانواده روبرو شد؛ که در این مشاجره ابتدا پدر خانمش را مجروح کرد که اکنون او در بیمارستان به سر می‌برد و بعد از آن همسر، برادر همسر و خاله هسمرش را با اسلحه کمرشکن به قتل رساند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در ادامه این ماجرا گفته است که «دیشب پلیس بلافاصله در محل حاضر شد و ۲ ساعت با ضارب که قصد خودکشی داشت مذاکره و او را دستگیر کرد و همان دیشب وی به پزشکی قانونی جهت سلامت روحی و روانی معرفی شد.»

براساس گفته‌های او، داماد قاتل علت اصلی این حادثه را اختلافات خانوادگی با خانواده همسرش بیان کرده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید