سرقت‌ برای خرید کادو برای همسر صیغه‌ای

مجرم سابقه‌دار که اقدام به ده‌ها فقره سرقت بویژه کیف قاپی و گردنبندقاپی کرده توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

کد خبر : ۸۹۵۰
بازدید : ۵۸۸۶
مجرم سابقه‌دار که اقدام به ده‌ها فقره سرقت بویژه کیف قاپی و گردنبندقاپی کرده توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 22 تیر ماه، ازطریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره کیف قاپی از یک خانم به کلانتری 122 دربند اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کیف قاپی" و به دستور آقای حسین زاده ، دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکیه (مالباخته) پس ازحضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در داخل کوچه ناهید، به صورت پیاده در حال تردد بودم که ناگهان یک موتورسوار جوان به من نزدیک شد و در یک لحظه اقدام به قاپیدن کیف دستی ام حاوی گوشی تلفن همراه، تب لت، دسته چک و چند کارت عابربانک حاوی رمز نمود.

با توجه به سرقت کارت های عابر بانک حاوی ورود به حساب، بلافاصله بررسی تراکنش مالی تمامی حساب ها انجام و مشخص شد که مبلغ 16 میلیون تومان از حساب ها برداشت شده است؛ با شناسایی تعدادی از مراکز خرید در منطقه امین حضور و مراجعه کارآگاهان به این منطقه و انجام تحقیقات میدانی ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که جوانی حدودا 30 ساله با مراجعه به تعدادی از مراکز فروش لوازم آشپزخانه اقدام به خرید تعدادی از این وسایل از قبیل یخچال و ... نموده است.

با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته مراکز خرید و همچنین انجام تحقیقات از کسبه و فروشندگان محل، کارآگاهان ضمن شناسایی یک جوان در تمامی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته اطلاع پیدا کردند که این شخص با اجاره یک دستگاه خودرو وانت اقدام به انتقال وسایل خریداری شده به محلی در منطقه پیروزی - خیابان شکوفه نموده است.

با شناسایی محل انتقال اموال خریداری شده از منطقه امین حضور به خیابان شکوفه، کارآگاهان موفق به شناسایی محل سکونت خانمی شدند که مشخص شد همسر صیغه ای یکی از مجرمین سابقه دار کیف قاپ بنام "ناصر . ر" (متولد 1367) است ؛ بنابر اظهارات همسر متهم تمامی اموال خریداری شده در قالب هدیه و کادو !!!!، از سوی ناصر به این خانم تحویل داده شده بود.

با شناسایی "ناصر . ر" و جمع بندی سوابق متعدد سرقت وی در پایگاه مختلف پلیس آگاهی بویژه پایگاه های سوم، چهارم و ششم آگاهی و همچنین بررسی سوابق متهم مشخص شد که ناصر در آخرین سابقه دستگیری خود در سال 91 از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته اما با این وجود و پس از آزادی از زندان، مجددا سرقت های خود را از سر گرفته است.

با توجه به حرفه ای بودن متهم در انجام سرقت ، متواری بودن متهم از سال 91 تاکنون و تغییر مداوم مخفیگاه از سوی متهم در سطح شهر تهران ، دستورات ویژه ای جهت دستگیری وی از سوی قاضی حسین زاده مبنی بر ورود به مخفیگاه متهم در هر نقطه از شهر تهران و دستگیری در هر ساعت از شبانه روز صادر و سرانجام با انجام اقدامات ویژه پلیسی، "ناصر . ر" در حالیکه مخفیگاهش را به تازگی از مولوی به میدان شهدای هفتم تیر تغییر داده بود، در یک عملیات تعقیب و گریز همراه با تیراندازی دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به شناسایی بیش از 50 مالباخته در همان مراحل اولیه ی تحقیقات ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به سوابق متعدد متهم در ارتکاب سرقت بویژه کیف قاپی و گردنبندقاپی ، اعتراف به دهها فقره سرقت در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در مناطق شمال، شمال شرق ، مرکزی و شرق تهران و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی دادیار محترم پرونده جناب آقای حسین زاده صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صـدر ( مسیر شرق به غرب ) - ابتدای خیابان قلندری شمالی مراجعه نمایند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید