نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه در بازار امروز شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹

نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه در بازار امروز شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹

نرخ دلار امروز در بازار آزاد با کاهش ۵۵۰ تومانی نسبت به روز پنج شنبه به ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. قیمت یورو نیز همزمان با دلار تغییر حدود ۹۰۰ تومانی را تجربه کرد و و با قیمت ۲۸ هزار و ۳۵۰ تومان فروخته شد. همچنین سکه طرح جدید با کاهش ۳.۲۸ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۶۶ هزار تومان فروخته شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز باریزش ۱.۹۸ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۱۴۵ هزارتومان فروخته شده است.

کد خبر : ۸۹۵۱۹
بازدید : ۶۶۱۶
نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه در بازار امروز شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا همچنان سیر نزولی دارد و با ریز ۱۲ دلاری حالا به ۱۸۲۸ دلار رسیده است. البته همزمان با بازار انس جهانی طلا، در بازار طلا و سکه ایران روند قیمت‌ها امروز نزولی بود. به شکلی که انوع سکه و طلا از ۸۷ صدم درصد تا ۳.۲۸ درصد کاهش قیمت را تجربه کردند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز عصر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با کاهش ۳.۲۸ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۶۶ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز باریزش ۱.۹۸ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۱۴۵ هزارتومان فروخته شده است.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۱ میلیون و ۹۸۰ میلیون تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلا ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۲.۶۹ درصد کاهش به چهار میلیون و ۳۸۳ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز با کاهش ۲.۲۲ درصدی به یک میلیون و ۱۶ هزار تومان رسید.

قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی

در ادامه روند کاهشی قیمت دلار، امروز هم ارز آمریکایی با کاهش جدی مواجه شد. نرخ دلار امروز در بازار آزاد با کاهش ۵۵۰ تومانی نسبت به روز پنج شنبه به ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. قیمت یورو نیز همزمان با دلار تغییر حدود ۹۰۰ تومانی را تجربه کرد و و با قیمت ۲۸ هزار و ۳۵۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو روز پنج شنبه به قیمت ۲۹ هزار و ۲۲۰ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۲۳ هزار و ۲۵۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۲۸ هزار و ۶۹۰ تومان و نرخ خرید ۲۸ هزار و ۵۴۰ هزار تومان معامله می‌کنند.

در صرافی ملی قیمت دلار و یورو با کاهش نامحسوس نسبت به روز پنج شنبه تعیین شد. نرخ خرید و فروش دلار در صرافی ملی امروز به ترتیب به ۲۲ هزار و ۸۰۰ و ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۷ هزار و ۶۵۰ خریداری و با نرخ ۲۸ هزار و ۲۵۰ به فروش می‌رسید.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز کم تغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با کاهش شدید قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۴۲۵ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۱۱۰ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۴۰۵ تومان و ۳ هزار و ۹۰ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۱ هزار و ۸۵۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و یک هزار و ۶۵۰ تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید