قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۰/۲۸

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۰/۲۸

بیت کوین صبح امروز به قیمت ۳۶,۲۹۱ دلار معادل ۸۴۹,۱۶۳,۵۷۴ میلیون تومان در بازار معاملات رسید و این مقدار باکاهش نسبتا کمی نسبت به روز گذشته همراه بوده است.

کد خبر : ۸۹۵۳۰
بازدید : ۶۳۵۶
بیت کوین
فرادید | قیمت بیت کوین، امروز ۲۸ دی ماه و تا لحظه تنظیم گزارش با ۰.۴۷- درصد کاهش به ۳۶,۲۹۱ دلار، معادل ۸۴۹,۱۶۳,۵۷۴ میلیون تومان رسید.

طی سه روز گذشته معاملات بازار نشان می‌دهد که رسیدن به قیمت ۵۲۰۰۰ دلاری برای بیت کوین هدف گذاری شده است و رسیدن به آن در شرایطی امکان پذیر خواهد شد که خریداران به قیمت‌های بالای الگوی قیمت برسند. اگر رسیدن به قیمت‌ها با شکست مواجه شود احتمال کاهش قیمت بیت کوین تا مرز ۲۶ هزار دلار هم خواهد بود.


جف کوری گزارشگر ارشد گلد ساکسمن گفته است: بیت کوین پس از پشت سر گذاشتن نوسانات شدید قیمتی در حال گذار به دوره‌ای جدید است وسرمایه گذاران باید کمی هوشیارانه‌تر عمل کنند تا قیمت بیت کوین به ثبات و پایداری برسد و از سقوط‌های ناگهانی آن جلوگیری کنند.

دیگر ارز‌های دیجیتال از جمله اتریوم نیز با حدود ۶ درصد افزایش به قیمت ۱۲۴۱.۲۴ دلار رسید و اگر خریداران موفق شوند بهای آن را در محدوده ۱،۲۵۸.۳ الی ۱،۳۴۹.۱ دلار نگه دارند، احتمال رشد آن تا ۱،۴۶۲ دلار وجود خواهد داشت.
ریپل نیز با ۰.۷ درصد افزایش قیمت در محدوده ۲۸ سنت باقی ماند و توانسته سومین حجم بازار را به خود اختصاص دهد. تعداد واحد‌های در گردش ریپل ۴۵.۴ میلیارد و تعداد کل واحد‌های آن ۱۰۰ میلیارد خواهد بود.
قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۰/۲۸
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید