نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه در بازار امروز دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹

نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه در بازار امروز دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۲.۵۶ درصدی به ۹۷۴ هزار تومان رسید. در ادامه روند کاهشی قیمت دلار، امروز هم ارز آمریکایی با کاهش جدی مواجه شد. نرخ دلار امروز در بازار آزاد با کاهش ۱۲۰۰ تومانی نسبت به روز ابتدایی هفته، به ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. قیمت یورو نیز همزمان با دلار تغییر حدود ۱۴۵۰ تومانی تومانی را تجربه کرد و و با قیمت ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته شد.

کد خبر : ۸۹۵۶۷
بازدید : ۵۷۷۶
نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه در بازار امروز دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا پس از چند روز افت قیمت، حالا با صعود ۶ دلاری به ۱۸۳۴ دلار رسیده است. البته برخلاف رشد بازار انس جهانی طلا، در بازار طلا و سکه ایران روند قیمت‌ها امروز نزولی بود. به شکلی که انوع سکه و طلا از ۹۱ صدم درصد تا ۷.۴ درصد کاهش قیمت را تجربه کردند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز عصر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با کاهش ۱.۴۴ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز باریزش بی سلبقه ۷.۴ درصدی به ارزش ۹ میلیون و ۴۰۱ هزارتومان فروخته شده است.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۱ میلیون و ۸۹۰ میلیون تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۲.۶۸ درصد کاهش به چهار میلیون و ۲۲۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۲.۵۶ درصدی به ۹۷۴ هزار تومان رسید.

قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی

در ادامه روند کاهشی قیمت دلار، امروز هم ارز آمریکایی با کاهش جدی مواجه شد. نرخ دلار امروز در بازار آزاد با کاهش ۱۲۰۰ تومانی نسبت به روز ابتدایی هفته، به ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. قیمت یورو نیز همزمان با دلار تغییر حدود ۱۴۵۰ تومانی تومانی را تجربه کرد و و با قیمت ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو روز شنبه به قیمت ۲۸ هزار و ۳۵۰ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان و نرخ خرید ۲۷ هزار تومان معامله می‌کنند.

در صرافی ملی قیمت دلار و یورو با کاهش محسوس نسبت به روز شنبه تعیین شد. نرخ خرید و فروش دلار در صرافی ملی امروز به ترتیب به ۲۱ هزار و ۵۰۰ و ۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت نه چندان زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۶ هزار و ۱۰۰ خریداری و با نرخ ۲۶ هزار و ۷۰۰ به فروش می‌رسید.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سرگذاشتند، امروز هم با کاهش شدید قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۹۰ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۲ هزار و ۹۳۰ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۷۰ تومان و ۲ هزار و ۹۱۰ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۱ هزار و ۱۲۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی هزار و ۹۰۰ تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید