تست روانشناسی؛ کفش شما راجع به شخصیتتان چه می‌گوید؟

تست روانشناسی؛ کفش شما راجع به شخصیتتان چه می‌گوید؟

کفش پرزرق و برق نشان می‌دهد که شما دوست دارید توجه‌ها را به سمت خود بکشانید. هیچوقت به شما بی توجهی نمی‌شود و شما همیشه طبیعی توجه‌ها را به خود جلب می‌کنید.

کد خبر : ۸۹۶۱۰
بازدید : ۱۱۹۲۹
شخصیت شناسی با کفش

راز‌های شخصیت ما با کفشی که می‌پوشیم، برملا می‌شوند. مطالعات اخیر در دانشگاه کانزاس نشان داده است که می‌توان ۹۰ درصد از شخصیت یک فرد را از روی کفش‌های آن شخص تشخیص داد. بنابراین، از میان کفش‌های زیر، کفش مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید تا به راز‌های شخصیت خود پی ببرید.

کفش ورزشی: شما از لحاظ احساسی، فرد باثباتی هستید و تقریباً هرگز عصبی نمی‌شوید. گفته می‌شود افرادی مانند شما پا‌های خود را روی زمین نگه می‌دارد و با احساسات خود عمل نمی‌کند.

کفش کانورس: شما با اینکه گاهی اوقات مغرور و محتاط عمل می‌کنید، فرد خیلی خوبی هستید. شما نشان دهنده یک نوجوان همیشگی ساده با نقاط قوت و ضعف خود هستید.

کفش‌های مد روز: شما دوست دارید چیز‌های زیادی خریداری کنید و از پس پرداخت کردن پول آن‌ها برمی‌آیید. شما فردی شاد، احساساتی و اگرچه ممکن است بر خلاف ظاهر شما باشد، محافظه کار هستید.

کفش عادی: شما اهمیتی نمی‌دهید که دیگران چه فکری می‌کنند. شما آزادانه نظرات خود را اظهار می‌کنید اگرچه گاهی اوقات در رابطه عاشقانه خود دارای مشکل هستید.

بوت روستایی: شما می‌توانید فردی پرخاشگر، کم‌حرف و خودرأی باشید و با این حال، خیلی باهوش و معقول هستید.

کفش براق: شما پرحرف، اما محتاط هستید. شما وسایل براق را دوست دارید و خیلی زیاد به جزئیات توجه می‌کنید.

کفش پرزرق و برق: این کفش نشان می‌دهد که شما دوست دارید توجه‌ها را به سمت خود بکشانید. هیچوقت به شما بی توجهی نمی‌شود و شما همیشه طبیعی توجه‌ها را به خود جلب می‌کنید.

کفش پاشنه‌بلند: شما اعتماد به نفس بالایی دارید و توجه‌ها را به خود جلب می‌کنید، گاهی اوقات می‌توانید دمدمی مزاج باشید. هرچند، اگر برنامه داشته باشید تا کاری انجام دهید، آن را حتما به سبک خود انجام می‌دهید.

کفش با پاشنه ضخیم: شما ذاتاً فردی اجتماعی هستید. شما قطعا اهل شبکه‌های اجتماعی هستید و همیشه صفحه فیس‌بوک، توئیتر و اینستاگرامتان به‌روز است.

کفش راحتی: اگر این نوع کفش را ترجیح می‌دهید و برای راحتی ارزش قائل هستید، یعنی شما فردی آرام و خوب هستید که می‌توانید به وضوح و بدون اغراق نظرتان را بگویید.

کفش‌های شیک: اگر این نوع کفش‌ها را در عین نامناسب بودن آن‌ها دوست دارید، یعنی شما فردی کم‌حرف هستید که دوست دارید خوب به نظر برسید و برای تفاوت ارزش قائل هستید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید