قیمت طلای جهانی، امروز ۹۹/۱۱/۰۵

قیمت طلای جهانی، امروز ۹۹/۱۱/۰۵

با توجه به وضعیت نمودار فنی مثبت، هر اونس طلا ممکن است در معاملات هفته جاری به محدوده ۱۸۷۲ تا ۱۹۰۰ دلار صعود کند.

کد خبر : ۸۹۷۷۷
بازدید : ۴۴۲۳
قیمت طلا
فرادید | قیمت هر اونس طلا درهفته‌ای که گذشت در محدوده ۱۸۰۰ تا ۱۹۰۰ در نوسان بود. روز چهارشنبه گذشته، زمان تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن، قیمت طلا به یک باره افزایش پیدا کرد و تا مرز ۱۸۷۰ دلار رسید، اما نتوانست در این سطح مقاومت کند به سطح قیمتی ۱۸۵۰ دلار بازگشت.

هر اونس طلا روز جمعه به ۱۸۵۶.۲۰ دلار رسید که این نشان از افت ۰.۵ درصدی در بازار داشت، ولی برای کل هفته ۱.۴ درصد رشد را ثبت کرد.

به گزارش فرادید؛ برخی از کارشناسان ارشد این حوزه معتقدند به محض تصویب بسته حمایتی دولت آمریکا، تورم عاملی برای صعود طلا به کانال‌های بالاتر خواهد شد.

همچنین با توجه به وضعیت نمودار فنی مثبت، هر اونس طلا ممکن است در معاملات هفته جاری به محدوده ۱۸۷۲ تا ۱۹۰۰ دلار صعود کند. زمانی که بسته محرک مالی تصویب شود، مسیر فلزات ارزشمند صعودی خواهد بود و طلا از مرز ۱۹۰۰ دلار عبور می‌کند.

برخی دیگر از تحلیلگران، اما نظری متفاوت دارند، آن‌ها بر این باورند کهتا زمان تاثیر بسته محرک مالی روی تورم، طلا در بازه محدودی معامله خواهد شد. معاملات اونس طلا در بازه بسیار گسترده ۱۷۶۶ تا ۱۹۶۵ دلار متغیر است و زمانی که طلا در بالای ۱۹۶۵ دلار بسته شود، آماده صعود خواهد بود.

از سوی دیگر اگر پایین ۱۷۶۶ دلار بسته شود به معنای روند کاهشی خواهد بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید