نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۵ بهمن ۹۹

نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۵ بهمن ۹۹

قیمت سکه طرح جدید با افزایش ۳.۰۳ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۲۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با افزایش ۲.۹۴ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان فروخته شده است. همچنین نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش ۷۵۰ تومانی نسبت به ظهر دیروز، به ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت یورو نیز همزمان با دلار تغییر حدود ۹۱۵ تومانی تومانی را تجربه کرد و و با قیمت ۲۸ هزار و ۹۷۵ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روزن گذشته به قیمت ۲۸ هزار و ۶۰ تومان به فروش می‌رفت.  

کد خبر : ۸۹۷۸۸
بازدید : ۵۲۶۲
نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۵ بهمن ۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا عقب گرد ۱۵ دلاری د روز گذشته بدون تغییر ماند و در ۱۸۵۵ دلار متوقف شد. البته برخلاف ثبات انس جهانی طلا، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران نیز با صعود و برخی نیز با نزول مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از افت ۰.۲۷ درصد منفی تا افزایش مثبت ۳.۰۳ درصدی قیمت را تجربه کردند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز عصر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با افزایش ۳.۰۳ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۲۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با افزایش ۲.۹۴ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان فروخته شده است.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۲.۸۴ درصد افزایش به چهار میلیون و ۶۰۴ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با کاهش ۲.۸۲ درصدی به یک میلیون و ۶۲ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
در ادامه برگشت قیمت دلار، امروز ظهر ارز آمریکایی با افزایش قیمت مواجه شد و به کانال ۲۳ هزار تومان بازگشت. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش ۷۵۰ تومانی نسبت به ظهر دیروز، به ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت یورو نیز همزمان با دلار تغییر حدود ۹۱۵ تومانی تومانی را تجربه کرد و و با قیمت ۲۸ هزار و ۹۷۵ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روزن گذشته به قیمت ۲۸ هزار و ۶۰ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۲۷ هزار و ۸۲۵ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ خرید ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی ملی قیمت دلار و یورو بدون افزایش قیمت نسبت به صبح امروز یکشنبه تعیین شد. نرخ خرید و فروش دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۱ هزار و ۴۸۰ و ۲۲ هزار و ۴۳۰ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۶ هزار و ۳۵۰ خریداری و با نرخ ۲۷ هزار و ۳۰۰ به فروش می‌رسید.

قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟

لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سرگذاشتند، امروز هم با افزایش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۴۸۰ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۲۱۰ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۴۶۰ تومان و ۳ هزار و ۱۹۰ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و دو هزار و ۵۵۰ هزار تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید