قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۰۶

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۰۶

قیمت هر واحد بیت کوین، امروز ۶ بهمن ماه به ۳۲،۷۸۸ دلار معادل ۷۸۰،۳۴۶،۶۲۰ میلیون تومان رسید که این رقم نشان از رشد ۱.۴۸ درصدی در بازار نسبت به روز گذشته دارد.

کد خبر : ۸۹۸۰۲
بازدید : ۴۴۳۳
بیت کوین
فرادید | در بازار ارز‌های دیجیتال امروز ۶ بهم ماه ۱۳۹۹ شاهد افزایش قیمت نسبت به روز گذشته بودیم. قیمت هرواحد بیت کوین با رشد ۱.۴۸ درصد به ۳۲,۷۸۸ دلار معادل ۷۸۰,۳۴۶,۶۲۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین با ارزش بازار حدود ۶۱۱.۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۶۱.۱۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. حجم مبادلات روزانه بیت کوین ۵۳.۲۶ میلیارد دلار است تعداد واحد‌های در گردش آن ۱۸.۶۱ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

تحلیلگران در همین ماه به سرمایه گذاران هشدار داده بودند که اگر پول خود را در بازار بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند باید آماده یک ضرر و زیان بزرگ باشند. همان طور که در ۲۰ و ۲۱ همین ماه بازار با ۱۰ درصد ریزش مواجه و موجب نگرانی خریداران شد.

بیت کوین سال ۲۰۲۰ را با حدود ۷ هزار دلار آغاز کرد. علیرغم افزایش ارزش بالای آن در سال گذشته میلادی، بیت کوین هنوز هم شدیداً بی ثبات است و متخصصان در مورد استفاده از آن به عنوان سرمایه‌گذاری تردید دارند.

اطلاعات و آمار و ارقام نشان می‌دهد ۸۰ میلیارد دلار از کل ۶۰۰ میلیارد دلار بازار بیت کوین تنها متعلق به ۱۰۰ حساب شخصی است. ۲۴۰ میلیارد دلار هم به ۲۵۰۰ حساب شناخته شده از ۱۰۰ میلیون حساب موجود تعلق دارد.

آن سوی بازار‌های دیجیتال و در رتبه دوم اتریوم قرار دارد که شگفتی ساز بازار در چند روز گذشته بوده است. در حال حاضر اتریوم با ۱۳.۰۱ درصد رشد به ۱۴۲۹.۴۶ دلار رسیده است. قیمت تتر نیز در همان محدوده ۱.۰۰ دلار باقی مانده است.
ارزش روزانه بیت کوین
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید