قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۰۷

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۰۷

قیمت بیت کوین در بازار ارز‌های دیجیتال، امروز ۷ بهمن ماه با ۱.۵۴ درصد کاهش به ۳۲,۶۴۳ دلار معادل ۷۷۴,۸۱۲,۵۴ میلیون تومان رسید.

کد خبر : ۸۹۸۵۴
بازدید : ۴۴۴۲
بیت کوین
فرادید | امروز سه شنبه ۷ بهمن ماه ۱۳۹۹، در بازار ارز‌های دیجیتال شاهد کاهش در تمامی سطوح بودیم. به این ترتیب قیمت بیت کوین به ۳۲,۴۶۳ دلار معادل ۷۷۷,۴۸۱,۲۵۴ میلیون تومان رسید. بیت کوین نسبت به روز گذشته ۱.۵۴ درصد کاهش قیمت داشت.

به گزارش فرادید، بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۹ (۰۸ January ۲۰۲۱) معادل ۴۱،۹۴۱.۵۶ دلار بوده که همینک %۲۲.۸۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۱ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

برخی تحلیلگران بر این باورند که اگر خریداران در سطوح بالاتر قیمتی خریدی نداشته باشند، بازار ارز دیجیتال کاهشی خواهند ماند. باید توجه داشت هر قدر افراد بیشتری از بیت کوین استفاده کنند، از میزان نوسانات قیمتی نیز کاسته خواهد شد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود طرح محرک مالی بایدن برای کمک به بازسازی اقتصاد ایالات متحده باعث کاهش قیمت دلار در بازار‌های جهانی شود، به همین دلیل گفتگو‌ها در مورد بیت کوین به عنوان ارز ذخیره دوباره مطرح شده است.

البته برخی از کارشناسان معتقد‌اند که بیت کوین یک دارایی دوره‌ای است و نمی‌شود از آن به عنوان ارز ذخیره استفاده کرد.

با این وجود رشد قیمت بیت کوین در ماه‌های اخیر، توجه سرمایه‌گذاران خرد را به خود جلب کرده و افزایش علاقه عمومی به بازار ارز‌های دیجیتال کاملاً محسوس است.

در سوی دیگر بازار و در رتبه دوم، قیمت اتریوم با ۵.۱۸ درصد کاهش به ۱۳۶۲.۳۳ دلار رسید. تتر نیز در محدوده قیمتی ۱ دلار باقی مانده، در حالی که ۰.۱۲ درصد کاهش داشته است.
نرخ لحظه ای بیت کوین
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید