قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۰۸

قیمت بیت کوین، امروز  ۹۹/۱۱/۰۸

قیمت بیت کوین، امروز چهراشنبه ۷ بهمن ماه به ۳۲،۰۵۹ دلار معادل ۷۸۰،۶۳۷،۶۷۱ تومان رسید. این سطح قیمتی نشان از کاهش ۱.۷۴ درصدی و البته احتمال ریزش سنگین در بازار ارز‌های دیجیتال دارد.

کد خبر : ۸۹۹۰۰
بازدید : ۵۷۳۲
بیت کوین
فرادید | قیمت بیت کوین در آستانه سقوط به محدوده ۳۱,۰۰۰ دلار قرار دارد. امروز، چهارشنبه ۸ بهمن ماه بیت کوین با کاهش ۱.۷۴ درصدی روبه رو شد و قیمت آن به ۳۲,۰۵۹ دلار معادل ۷۸۰,۶۳۷,۶۷۱ تومان رسید.

سؤال مهم و اساسی این است: آیا بیت کوین به قیمت ۳۰,۰۰۰ دلار می‌رسد؟ بیت کوین در محدوده قیمتی ۲۹,۰۰۰ تا ۳۳,۷۰۰ دلار نوسان داشته است.

به گزارش فرادید ؛ از ۲۵ ژانویه قیمت بیت کوین حرکت صعودی قابل توجهی را آغاز کرد، اما به سطح ۳۳,۷۰۰ دلار برگشت کرد و از آن زمان تاکنون روند نزولی داشته است.

اگر بیت کوین بالاتر از سطوح قیمتی ۳۲,۴۰۰ و ۳۲,۰۰۰ دلار باقی بماند، می‌تواند یک صعود جدید را شروع کند.

یک شکست نزولی نزدیک به ۳۲,۰۰۰ دلار هم می‌تواند شرایط یک ریزش دیگر ر افراهم کند. در این صورت، قیمت بیت کوین احتمالا به سمت ۳۰,۸۰۰ یا حتی ۳۰,۰۰۰ دلار نیز کاهش می‌یابد.

برخی تحلیلگران بر این باورند که روش‌های جدید پرداخت دیجیتالی در دنیای مالی ماندگار خواهند شد، اما ارز‌های دیجیتالی به شکل فعلی تا ابد ثابت نخواهند بود و این احتمال وجود دارد که ارز‌هایی با تکنولوژی بهتر، ثبات بیشتر و طراحی بهتر جایگزین شکل فعلی ارز‌های دیجیتالی نظیر بیت کوین شوند.

در سوی دیگر بازار، اتریوم هم با ریزش قیمت مواجه شد. قیمت اتریوم با ۳.۱۴ درصد کاهش به ۱,۳۲۱.۲۱ دلار رسید. تتر همچنان با قیمت ۱.۰۰ دلار در بازار معامله می‌شود.
جدول قیمت روز بیت کوین
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید