قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۰۹

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۰۹

آنچه که پیداست ریزش قیمت بیت کوین و دیگر ارز‌های دیجیتال در بازار ادامه دارد. قیمت بیت کوین امروز ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ با ۳.۱۷ درصد کاهش به ۳۱,۰۹۲ دلار رسید.

کد خبر : ۸۹۹۴۹
بازدید : ۴۵۸۷
قیمت بیت کوین
فرادید | نرخ بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ۳.۱۷ درصد کاهش داشته است. به این ترتیب قیمت بیت کوین امروز ۹ بهمن ماه به ۳۱,۰۹۲ دلار معادل ۷۷۷,۳۱۱,۳۷۸ میلون تومان رسید.

آنچه که پیداست ریزش قیمت بیت کوین و دیگر ارز‌های دیجیتال در بازار ادامه دارد. قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۷ توانست تا حدود ۲۰ هزار دلار پیش رود؛ اما پس از این صعود، با سقوط شدید آن در بازار، ارزش بیت کوین به ۱۰،۹۶۱ دلار رسید.

با توجه به رشد ۲۶۰ درصدی که بیت کوین از ماه مارس ۲۰۲۰ تا کنون تجربه کرده، برخی تحلیلگران بر این باورند که ممکن است پادشاه ارز‌های دیجیتال رفتار مشابهی با سال ۲۰۱۷ داشته باشد.

اما آنچه همه کارشناسان بر آن باورند این است که نوسانات قیمت، بخشی جدا نشدنی از بازار‌های مالی هستند. اصلاح قیمت در مسیر، باعث می‌شود که قیمت پس از استراحت در سطوح پایین‌تر با قدرت بیشتری به راه خود ادامه دهد.

به گزارش فرادید به نقل از "کوین شیرز" ۹۷ درصد از کل سرمایه ورودی به بازار رمز ارز‌ها در سال ۲۰۲۱ تاکنون بر روی بیت کوین بوده است.

این رقم در سال ۲۰۲۰ از ۲ میلیارد دلار به ۱۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ رسیده است. در حال حاضر بیت کوین ۸۳ درصد از دارایی‌های سازمان‌ها را تشکیل می‌دهد که نشان‌دهنده این است که بیت کوین همچنان با قاطعیت رمز ارز اول مورد پذیرش خریداران است.

البته رئیس بانک مرکزی انگلیس در کنفرانس ویدئویی در نشست مجمع جهانی اقتصاد هشدار داد که با استقبال از توسعه فناوری‌های مالی روش‌های نوین پرداخت دیجیتالی در دنیای مالی ماندگار خواهند شد، اما احتمالا ارز‌های دیجیتالی به شکل فعلی تا ابد ثابت نخواهند بود و این احتمال وجود دارد که ارز‌هایی با تکنولوژی بهتر، ثبات بیشتر و طراحی بهتر جایگزین شکل فعلی ارز‌های دیجیتالی نظیر بیتکوین شوند.

در بازار سایر ارز‌های دیجیتال، اتریوم نیز با افت قیمت مواجه شد و با ۳.۳۰ درصد کاهش به قیمت ۱۲۷۴.۰۹ دلار رسید. تتر در بازار محدوده قیمتی ۱.۰۰ دلار را حفظ کرده است.
جدول قیمت روز بیت کوین
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید