اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۰۹

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۰۹

در یکی از گزارش‌های اخبار حوادث روز، ۹ بهمن چنین بیان شد که یکی از کارگران بهره بردار سیمان کردستان هنگام نظافت گرید کولر کوره کارخانه ناگهان به داخل آتش افتاد و در دم جان باخت.

کد خبر : ۸۹۹۶۸
بازدید : ۱۰۲۲۹
حوادث روز
فرادید | امروز پنجشنبه ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹، صفحه حوادث روزنامه ها، اخبار گوناگونی از گوشه و کنار ایران منتشر کردند که در این گزارش مهم‌ترین آن‌ها را مرور می‌کنیم:

قتل دوست صمیمی با برق

روزنامه شرق در گزارشی نوشت: با پیدا شدن جسدی در خرابه‌ای مخروب، پزشکان ابتدا گمان کردند مقتول در اثر تزریق مواد زیاد اوردوز کرده است، اما با تحقیقات بیشتر علت مرگ برق گرفتگی اعلام شد ...

مرگ مادر جوان در آتش

در اخبار حوادث امروز، خبری تلخ در روزنامه شهروند منتشر شد. مادر ۳۹ ساله‌ای که برای نجات جان فرزند دوساله در آتش سوخت. این حادثه دلخراش در ساری و در پی انفجار بخاری در خانه مسکونی رخ داد...

داماد کینه جو، ۴ نفر را به آتش کشید

در ادامه اخبار حوادث امروز، مرد جوان برای انتقام از خانواده همسرش بعد از طلاق، با کمک دوستش لاستیک ماشین پدر خانواده را به آتش می‌کشد. اما شعله‌های آتش به قدری زیاد می‌شود که ۴ نفر از اعضای ساختمان جان خود را از دست می‌دهند...

قتل پسرعمه در درگیری

روزنامه ایران در صفحه حوادث، خبری مبنی بر بخشش قاتلی که پسر عمه خود را در دعوا و درگیری به قتل رسانده بود منتشر کرد. شرط بخشش مادر مقتول جالب و شنیدنی بود. او برادرزاده خود را به شرطی بخشید که تا آخر عمر او را نبیند و از او خواست از تهران مهاجرت کند...

درخبر‌های دیگر حوادث امروز راجع به دستگیری زوجی می‌خوانیم که فروشنده‌ای را به طمع سرقت طلا‌ها و اخاذی از خانواده اش ربوده و زندانی کردند.


فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تحقیقات میدانی و اقدامات خاص کارآگاهان پلیس تا بامداد روز بعد ادامه داشت و سرنخ‌هایی از دست داشتن زوج میانسالی در این آدم‌ربایی بدست آمد و تلاش پلیس برای شناسایی مخفیگاه آنان ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام قبل از طلوع آفتاب، با شناسایی مخفیگاه آدم‌ربایان، متهمان در یک عملیات غافلگیرانه کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند و زن جوان نیز آزاد شد.

درگزارش خبری بخش حوادث خبرگزاری صدا و سیما، بیان شد: ساعت ۱۱:۳۰ سه‌شنبه ۷ بهمن یکی از کارگران بهره بردار سیمان کردستان هنگام نظافت گرید کولر کوره کارخانه ناگهان به داخل آتش افتاد و در دم جان باخت.

محمد تقی خراطی، رئیس کارخانه سیمان کردستان در این باره گفت: این کارگر که علی رضا حق مرادی نام داشت و از پرسنل بهره بردار این کارخانه بود به همراه ۵ نفر دیگر از پرسنل در محل حضور داشتند که پس از اتمام کار نظافت این بخش به‌دلیل نامشخص به بخشی که ممنوعه بود مراجعه کرده و این حادثه تلخ رخ داده است.

این کارگر بیش از ۱۰ سال در کارخانه سیمان کردستان سابقه فعالت داشته و بخوبی با مراحل کار آشنا بوده و هر ۲ ماه یک بار این نظافت را انجام می‌دادند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید