قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۱۹

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۱۹

امروز ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ در بازار ارز‌های دیجیتال، تا لحظه تنظیم گزارش قیمت بیت کوین کاهش ۱.۲۷ درصدی را ثبت کرد و به ۳۸,۶۳۸ دلار معادل ۹۶۰,۱۴۶,۷۱۷ میلیون تومان رسید.

کد خبر : ۹۰۳۱۲
بازدید : ۷۸۹۸
بیت کوین

فرادید | ارز‌های دیجیتال در بازار جهانی طی ۲۴ ساعت گذشته عقبگرد داشتند. قیمت بین کوین، امروز ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ با ۱.۲۷ درصد کاهش نسبت به روز پیش به ۳۸۶۳۸ دلار معادل ۹۶۰,۱۴۶,۷۱۷ میلیون تومان رسید و همینک ۷.۸۷درصد پایین‌تر از سقف قمیتی خود یعنی ۴۱,۰۰۰ دلار قرار دارد.

بیشتر ارز‌های دیجیتالی پس از ثبت سه صعود متوالی با افزایش فشار عرضه مواجه شدند با این حال بیتکوین موفق شد تا خود را در کانال ۳۸ هزار دلاری تثبیت کند و بسیاری از معامله گران معتقدند باقی ماندن در این سطح باعث افزایش بیشتر ارزش این ارز خواهد شد.

به گزارش فرادید، یکی از دلایل رشد قیمت بیت کوین، بالا رفتن سختی استخراج بیت کوین بوده است. سختی استخراج شبکه‌ی بیت کوین ۲.۹۳ درصد رشد داشته است. همچنین، برخی متخصصان معتقد هستند که یکی از فاکتور‌هایی که باعث شده است قیمت بیت کوین بالا برود، کنفرانسی بوده است که توسط شرکت Microstratrgy و مدیر عامل آن یعنی Micheal Saylor، برگزار شده است.

در این کنفرانس، مدیران ۱۴۰۰ شرکت، حضور داشتند و این شرکت به حاضران توضیح داد که بیت کوین چه نقشی در شرکت آن‌ها دارد و چگونه می‌تواند به عنوان یک دارایی ذخیره‌ای و سدی در برابر تورم، استفاده شود. در حال حاضر ۶۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیتکوین و ۱۳ درصد در اختیار اتریوم است.

با نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه قرارداد‌های آتی اتریوم در بورس کالای شیکاگو (CME)، قیمت اتریوم هم با عبور از ۱،۷۰۰ دلار، برای چندمین بار در هفته‌های گذشته اوج تاریخی خود را شکست. اما در بازار امروز، اتریوم با ۳.۴۲ درص کاهش به محدوده ۱۶۲۲.۸۲ دلار رسید. تتر هم، با قیمت ۱.۰۰ دلار معامله می‌شود.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید