قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۲۰

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۲۰

امروز ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۹، بازار ارز‌های دیجیتال ریزش کرد و قیمت بیت کوین به ۳۸,۳۱۷ دلار معادل ۹۵۹,۸۵۳,۲۹۹ میلیون تومان رسید و به این ترتیب کاهش ۱.۲۹ درصدی برای بیت کوین ثبت شد.

کد خبر : ۹۰۳۴۷
بازدید : ۷۹۶۸
بیت کوین
فرادید | امروز دوشنبه، ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ قیمت بیت کوین در بازار ارز‌های دیجیتال با ۱.۲۹ درصد کاهش به ۳۸,۳۱۷ دلار معادل ۹۵۹,۸۵۳,۲۹۹ میلیون تومان رسید. برای دومین روز متوالی بیشتر ارز‌های دیجیتالی دچار ریزش شدند که در بین ارز‌های اصلی ریزش اتریوم از سایر ارز‌ها بیشتر بود.

طرفداران مشهور و رده بالای بیت کوین مثل ایلان ماسک، عقیده دارند این ارز مجازی مقبولیت وسیعتری در جامعه مالی به دست می‌آورد و حمایت مجدد ایلان ماسک از دوج کوین باعث صعود عجیب این ارز شد تا بدین ترتیب یک قله تاریخی جدید ثبت شود.

به گزارش فرادید به نقل از یوتودی، ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا و شرکت هوافضای اسپیس‌ایکس در حساب توییتری خود یک نظرسنجی به راه انداخته تا ببیند نظر مردم درباره دوج کوین (DOGE) چیست.

ماسک از دنبال‌کنندگان خود خواسته است تا ارز آینده کره زمین را انتخاب کنند. نظرسنجی او دو گزینه دارد:
توییت ایلان ماسک
۱- دوج کوین تا ماه
۲- بقیه ارز‌های دیجیتال با هم

همچنین تحقیق تازه بیت فلایر (Bitflyer) که چندی پیش منتشر شد، نشان می‌دهد که خانواده‌های آمریکایی بیش از پیش به سرمایه‌گذاری در بیت کوین علاقه‌مند هستند و این علاقه بیشتر از سرمایه‌گذاری در طلا است. این در حالی است که نتایج این تحقیق در ژاپن عکس قضیه را نشان می‌دهد.

۷۶ درصد از آمریکایی‌ها دید مثبتی به ارز‌های دیجیتال دارند. این در حالی است که ۷۸ درصد از ژاپنی‌ها ارز‌های دیجیتال را منفی قلمداد می‌کنند. در بین سرمایه‌گذاران، بیت کوین از طلا پیشی گرفته و در فهرست محبوب‌ترین ابزار‌های سرمایه‌گذاری جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

اما قانونگذاران همچنان نسبت به بی ثباتی‌های احتمالی هشدار می‌دهند که می‌تواند سرمایه‌گذاران را دور کند. مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۰۶۲ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۲ درصد بیشتر شده است.

در حال حاضر ۶۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیتکوین و ۱۳ درصد در اختیار اتریوم است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله گران بر بستر بلاک چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

در سوی دیگر بازار، برای اتریوم کاهش ۲.۹۷ درصدی ثبت شد و قیمت آن به ۱۵۸۰.۳۶ دلار رسید. تتر نیز با همان قیمت ۱.۰۰ دلار در بازار معامله می‌شود.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید