آئودی RS۳ LMS؛ هیولای ۴ سیلندر ویژه پیست

آئودی RS۳ LMS؛ هیولای ۴ سیلندر ویژه پیست

سیستم ترمز نیز از الگو‌های پیشرفته تری در مقایسه با نمونه‌های قبلی آئودی اسپرت برخوردار است که با دمای پایین‌تر عملکرد قابل اعتمادتری را از خود به نمایش می‌گذارد.

کد خبر : ۹۰۳۷۰
بازدید : ۱۴۸۶۸

یکی از متفاوت‌ترین خودرو‌هایی که آئودی با مدل ۲۰۲۱ معرفی کرده؛ RS۳ LMS نام دارد. این محصول با عبور از فیلتر‌های آئودی اسپرت تبدیل به یک جنگنده مرموز ویژه پیست شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید دماغه خودرو از طراحی اسپرت بافت لانه زنبوری استفاده می‌کند و دو ورودی بزرگ هوا نیز روی درپوش موتور قرار گرفته است. اسپویلر کربنی جلو و گرافیک داخلی چراغ‌های اصلی نیز این سمفونی را تکمیل می‌کنند.

این خودرو فناوری‌های جدید و بروزشده آئودی اسپرت (ویژه پیست) در تمامی قسمت‌ها از پیشرانه تا ایمنی را همراه دارد.

در بخش پیشرانه از تپنده ۲ لیتری ۴ سیلندر استفاده شده که برابر با ۳۴۰ اسب بخار خروجی و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده ۶ سرعته تعویض سریع ویژه ریسینگ هماهنگ شده که با محور جلو در ارتباط است. افزایش حجم تهویه و مدیریت دمای پیشرانه، سامانه توربوی جدید با مکانیسم بهبود یافته، بروزرسانی ایی سی یو و ... از جمله تغییرات جدید است.

در زمینه ایمنی آئودی ادعا می‌کند که آر اس ۳ ال ام اس بهترین استاندارد‌های ممکن در مقایسه با سایر خودرو‌های ویژه پیست را همراه دارد. مواردی مانند رول کیج تقویت شده استیل، کمربند ۶ نقطه‌ای جدید، صندلی‌های ویژه ریس، سیستم اطفا حریق و ...

سیستم ترمز نیز از الگو‌های پیشرفته تری در مقایسه با نمونه‌های قبلی آئودی اسپرت برخوردار است که با دمای پایین‌تر عملکرد قابل اعتمادتری را از خود به نمایش می‌گذارد. یکی دیگر از بخش‌هایی که تغییرات جدید و مهمی را معرفی می‌کند؛ سیستم تعلیق این خودرو است که شاخص‌های مربوط به نرمی و ثبات روی جاده را به میزان چشمگیری ارتقا داده است.

به گفته یکی از مقامات آئودی؛ پیشرفت‌ها و نوآوری‌های ویژه خودرو‌های پیست با فاصله اندک و پس از تعدیل‌های جزیی راه خود را به محصولات استاندارد شهری نیز هموار می‌کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید