اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۲۱

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۲۱

در اخبار حوادث روز سه شنبه ۲۱ بهمن گزارش از درگیری پسر جوان با مادر خود منتشر شد. او با ضربات چاقو مادرش را به قتل رساند و پس از از بین بردن آثار جرم با خونسردی تمام ۱۳ ساعت خوابید.

کد خبر : ۹۰۳۹۴
بازدید : ۱۱۳۳۳
حوادث روز
فرادید | وقتی روزنامه‌ها را ورق می‌زنیم آنچه که بیشتر توجهمان را جلب می‌کند اخبار بخش حوادث است. با خواندن اخبار حوادث روز درمی‌یابیم که چگونه یک رفتار غلط و اشتباه که ناشی از عوامل مختلف از ترس و تهدید گرفته تا طمع و خشم می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به بار آورد.

در اخبار حوادث امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ مهمترین گزارش‌های خبری را به طور خلاصه و گزیده مرور می‌کنیم:

قتل دوجوان به دست دایی

روزنامه ایران در صفحه حوادث، خبری مبنی بر قتل دوجوان به دست داییشان منتشر کرد. طبق گزارش برادر یکی از مقتولین به دستور دایی خود برادر و پسرخاله اش را به قتلگاه می‌کشاند و متهم با دلستر مسموم هر دو را به قتل می‌رساند...

مرگ قاتل قبل از قصاص در زندان

در اخبار حوادث روزنامه شرق گزارش شده مرد جوانی که ۱۳ سال قبل در جریان سرقت از خانه دوستش دختر ۱۰ ساله او را به قتل رسانده و خانه را به آتش کشیده بود قبل از اجرای حکم به دلیل بیماری در زندان جان خود را از دست داد...

خونسردی مردجوان پس از قتل مادر

پسر جوان که بر سر پول و غذا با مادر خود درگیر شد او را با ضربات چاقو به قتل رساند و پس از از بین بردن آثار جرم با خونسردی تمام ۱۳ ساعت خوابید و زمانی دستگیر شد که مأموران با اطلاع خواهرش برای رسیدگی به این حادثه به خانه رسیدند...

افشای راز جسد در کیسه

تیتر اخبار حوادث روزنامه خراسان، گزارشی است از دستگیری مردی که یکسال قبل مرد کارتن خواب را به قتل رساند و در گلخانه‌ای که اجاره کرده بود دفن کرد. متهم به قتل برای تمدید اجاره با صاحب گلخانه به توافق نمی‌رسد و مجبور می‌شود جسد را بیرون کشیده و در جایی دیگر پنهان کند...

در ادامه، خبری می‌خوانیم از به دام افتادن فروشنده قلابی گوشی تلفن همراه که از طریق فضای مجازی ۱۲۶ نفر را در سطح کشور فریب داده و از آنان کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش فرادید به نقل از روزنامه شرق؛ فردی چندی قبل به پلیس فتای استان کردستان مراجعه کرد و در شکایتی گفت از طریق آگهی فروش در فضای مجازی یک دستگاه گوشی به مبلغ ۴۰ میلیون ریال را انتخاب کرد، ولی با واریز وجه به حساب فروشنده آن فرد دیگر پاسخ‌گو نیست و در واقع از او کلاهبرداری کرده است. پس از طرح این شکایت، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

از آنجایی که مجرم با ترفندی حرفه‌ای توانسته بود عمل مجرمانه خود را انجام دهد، کارشناسان پلیس تحقیقات خود را به‌صورت تخصصی پیگیری کردند و در نهایت توانستند متهم را در استان اصفهان شناسایی و بعد از اخذ دستور قضائی او را دستگیر کنند.

در مدت زمان کوتاهی چندین پرونده مشابه به پلیس فتای سایر استان‌ها ارجاع شد که در همه آن‌ها کلاهبرداری با شیوه مشابه انجام شده بود. در ادامه مشخص شد متهم دستگیر‌شده با ترفند‌های مشابه و به‌صورت سریالی اقدام به کلاهبرداری از کاربران فضای مجازی در شهر‌های مختلف کرده است.

با بررسی تجهیزات الکترونیکی کشف شده از متهم مشخص شد او تاکنون مبلغی به میزان تقریبی چهارمیلیاردو ۲۵۷ میلیون‌و ۷۶۵ هزار ریال از ۱۲۶ نفر در سطح کشور، تحت عنوان فروش گوشی کلاهبرداری کرده است. در نهایت پرونده پس از جمع‌آوری ادله لازم به همراه متهم و شاکی به دادسرای مبارزه با جرائم رایانه‌ای ارسال شد.

در گزارشی دیگر رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری دو نفر از عاملان درگیری مسلحانه در خیابان نبرد خبر داد.

سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: چهارم بهمن یک مورد درگیری و شرارت منتج به تیراندازی در حوالی خیابان نبرد رخ داد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی در محل وقوع جرم حاضر شدند و مشخص شد عده‌ای از اراذل‌و‌اوباش منطقه پس از حضور در محل اقدام به عربده‌کشی با سلاح سرد و تیر‌اندازی با سلاح گرم کرده‌اند.

او افزود: با توجه به اینکه متهمان این پرونده قبل از حضور مأموران از محل وقوع جرم متواری شده بودند، تحقیقات برای دستگیری آن‌ها شروع شد. رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطر‌نشان کرد: با کمک دوربین‌های مداربسته هویت متهمان پرونده شناسایی و دو نفر از عاملان اصلی این درگیری و تیر‌اندازی دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شدند.

افراد دستگیر‌شده دارای سوابق متعدد درگیری، اخلال در نظم، نزاع دسته‌جمعی، تیراندازی، قدرت‌نمایی با سلاح، زورگیری و... هستند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید