قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۲۳

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۲۳

قیمت بیت کوین امروز، ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۹ در ۲۴ ساعت گذشته با ۳.۴۲ درصد کاهش به ۴۴،۵۸۷ دلار معادل ۱،۱۷۹،۳۱۵،۳۱۹ تومان رسید.

کد خبر : ۹۰۴۵۲
بازدید : ۷۵۱۵
بیت کوین
فرادید | امروز ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۹، قیمت بیت کوین طی ۴ ساعت گذشته با ۳.۴۲ درص کاهش نسبت به روز پیش به ۴۴,۵۸۷ دلار معادل ۱,۱۷۹,۳۱۵,۳۱۹ تومان رسید. در دو روز اخیر، بازار ارز‌های دیجیتال با نوسانات شدیدی روبه رو بود و به نظر می‌رسد ادامه خواهد داشت.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ معادل ۴۷،۸۹۹.۵۸ دلار بوده که همینک %۶.۹۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

پس از آن که اعلام شد تسلا ۱.۵ میلیارد دلار در بیتکوین سرمایه گذاری کرده است حالا اخباری از احتمال قبول بیتکوین توسط اپل منتشر شده است.

تسلا هم چنین اعلام کرد به زودی امکان خرید محصولات این شرکت به وسیله بیتکوین فراهم خواهد شد. این خودروسازی هدف این اقدام خود را متنوع سازی سبد دارایی و افزایش قدرت نقدشوندگی دارایی هایش عنوان کرده است.

به گزارش فرادید؛ مایکل نووگراتز، بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری ارز‌های رمزنگاری شده Galaxy Digital، پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین تا پایان سال می‌تواند بیش از دو برابر افزایش یابد چرا که شرکت‌های بیشتری به مشتریان خود اجازه می‌دهند از این ارز برای خرید از آن‌ها استفاده کنند.

وی به تلویزیون بلومبرگ گفت: شما خواهید دید که هر شرکتی در آمریکا همین کار را انجام خواهد داد. نووگراتز که یک علاقه‌مند و سرمایه گذار دیرینه ارز‌های رمزنگاری شده است، گفت: شرکت‌های دیگر انتقال ذخایر اضافی خود را به بیت کوین در نظر خواهند گرفت، شاید به عنوان یک محافظ در برابر تورم یا در برابر سقوط دلار آمریکا.

قیمت هم اکنون کاملا بالای ۴۴,۵۰۰ دلار است. روند نزولی اخیر از سقف ۴۷۸۰۰ دلار به کف ۴۴,۰۰ دلار بود. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به قیمت ۴۸,۰۰۰ دلار است. صعود بیشترمسیر را به سوی صعود به سمت ۵۰,۰۰۰ دلار هموار می‌کند.
اگر بیت کوین نتواند به صعود ادامه دهد، اصلاح نزولی به سمت ۴۵۰۰۰ دلار خواهد داشت. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۴۴۸۰۰ دلار است. ریزش بیشتر قیمت به زیر ۴۵۰۰۰ دلار احتمالا در کوتاه مدت قیمت را به سمت سطح حمایتی ۴۳۲۰۰ دلار پایین خواهد کشید.
در بررسی بازار ارز‌های دیجیتال، قیمت اتریوم با ۳.۳۳ درصد کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت ۱۷۲۲.۹۸ دلار رسید و قیمت تتر همان ۱.۰۰ دلار باقی ماند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید