عرفان طهماسبی در فینال برنامه عصر جدید

عرفان طهماسبی در فینال برنامه عصر جدید

اجرای هنرمندانه و ترانه زیبای عرفان طهماسبی موجب تشویق داوران شد و او توانست با دو میلیون و ۵۴۱ هزار رای مردمی به فینال عصر جدید راه پیدا کند.

کد خبر : ۹۰۵۴۷
بازدید : ۳۶۸۹
اجرای عرفان طهماسبی
فرادید | دیشب، آخرین برنامه از مرحله نیمه نهایی عصر جدید از شبکه سه سیما پخش شد که عرفان طهماسبی با دو میلیون و ۵۴۱ هزار رای مردمی به فینال رسید. عرفان طهماسبی که در قسمت چهارم مرحله نیمه نهایی عصر جدید در ۱۸ بهمن ماه اجرای زیبایی به نمایش گذاشت با ۴ رأی سفید داوران وارد مرحله انتخاب مردمی شد.

اجرای هنرمندانه و ترانه زیبای عرفان طهماسبی موجب تشویق داوران شد. ملودی و ترانه این اجرا برای خود عرفان طهماسبی بود که مورد توجه داوران قرار گرفت.

در نهایت گروه‌های ستاره هشتم، جوانمردان ایران‌زمین، فرشتگان نینجا، مجاز و عرفان طهماسبی به رقابت نهایی مسابقه تلویزیونی عصرجدید رسیدند. این پنج فینالیست آماده می‌شوند تا در رقابتی بزرگ، قهرمان ایران شوند.

بیوگرافی عرفان طهماسبی

عرفان طهماسبی متولد ۷۷ در شهرستان شوشتر است که علاوه بر خوانندگی در زمینه بازیگری تئاتر نیز فعالیت داشته است. او اکنون در اهواز ساکن است و در یکی از رستوران‌های این شهر مشغول به اجرای خوانندگی است. به گفته‌ی عرفان او ۶ سال در یک کبابی خوانندگی می‌کرده است.

او خواننده و شاهنامه خوان و جز شرکت کننده‌های فصل دوم برنامه عصر جدید شبکه سوم سیما است که قطعه فوق العاده زیبای بختیاری با عنوان آهنگ گلم گلم را اجرا کرد و مورد استقبال فوق العاده مردم قرار گرفت. عرفان طهماسبی کار خود را با بازی در تئاتر شروع کرده و سپس با عشق و علاقه وارد عرصه موسیقی شده است.

وی تا کنون دو نمایش را روی صحنه تئاتر بازی کرده که در یکی از آن‌ها به اجرای شاهنامه خوانی پرداخته است. صدا و صوت خاص و سیمای او و سبک آهنگ‌های بختیاری با آن سوز و گداز دلنشینش باعث میشود تا ترانه‌ها و آهنگ‌ها و آثار {عرفان طهماسبی} به دل‌ها بنشیند و طرفدارانش با دل و جان از کار‌های او لذت ببرند.
اجرای عرفان طهماسبی در مرحله نیمه نهایی عصرجدید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید