خلاصه دیدار فوتبال، یادبود زنده‌یادان علی انصاریان و مهرداد میناوند

خلاصه دیدار فوتبال، یادبود زنده‌یادان علی انصاریان و مهرداد میناوند

این دیدار که ۸۰ دقیقه به طول انجامید، با نتیجه ۳ بر ۲ به سود منتخب سرخابی به پایان رسید.

کد خبر : ۹۰۶۷۵
بازدید : ۳۴۸۳
خلاصه بازی منتخب ۹۸ و سرخابی‌ها

پس از درگذشت مهرداد میناوند در روز ۸ بهمن‌ماه و علی انصاریان در روز ۱۵ بهمن‌ماه به دلیل بیماری کرونا، همبازیان سابق آن‌ها در دیداری نمادین از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

این دیدار که ۸۰ دقیقه به طول انجامید، با نتیجه ۳ بر ۲ به سود منتخب سرخابی به پایان رسید.

در این دیدار نمادین که با حضور چهره‌هایی، چون کریم باقری، علی دایی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، پرویز برومند، محمد خاکپور، جواد زرینچه، نیما نکیسا، سهراب بختیاری‌زاده، وحید هاشمیان، مهرزاد معدنچی، سیروس دین‌محمدی، بهنام سراج، علی‌اکبر استاداسدی و... در تیم منتخب ۹۸ حضور داشتند.

همچنین بازیکنان منتخب سرخابی متشکل از پژمان جمشیدی، علی کریمی، محمود فکری، بهنام ابوالقاسم‌پور، یحیی گل‌محمدی، مجتبی جباری، مهدی هاشمی‌نسب، سیدجلال حسینی، اشپیتیم آرفی، حسین کعبی، جواد کاظمیان، جواد نکونام، حامدکاویانپور، رضا ترابیان، هادی طباطبایی، بهروز رهبری‌فرد، رضا جباری، ادموند بزیک، شیث رضایی، حسن خان‌محمدی، داوود فنایی، رضا شاهرودی، حسین کاظمی، حنیف عمران‌زاده، سیاوش اکبرپور بود.

در شرایطی که این بازی با حضور چهره‌های قدیمی فوتبال سرعت کمی داشت، اما علی کریمی در دقیقه ۲۴ مسابقه و در یک حرکت تکنیکی به شکلی زیبا دروازه پرویز برومند را باز کرد.

کریمی در دقیقه ۲۶ نیز جواد کاظمیان را در موقعیتی خوب قرار داد تا او گل دوم تیم سرخابی را وارد دروازه پرویز برومند کند. گل سوم این تیم نیز از روی نقطه پنالتی توسط بهنام ابوالقاسم‌پور به ثمر رسید.

رسول خطیبی هم در دقیقه ۳۸ توانست گل نخست تیم منتخب ۹۸ را به ثمر برساند و خداداد عزیزی نیز در دقیقه ۸۱ برای منتخب ۹۸ گلزنی کرد. کریم باقری نیز در دقیقه ۷۹ یک پنالتی را برای منتخب ۹۸ از دست داد.
خلاصه دیدار فوتبال یادبود علی انصاریان و مهرداد میناوند
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید