اخبار حواث روز، ۹۹/۱۱/۳۰

اخبار حواث روز، ۹۹/۱۱/۳۰

ماجرای کشف جسد خونین مردی ناشناس در فضای سبز کنار بزرگراه، امروز ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ در اخبار حوادث روزنامه ایران منتشر شد.

کد خبر : ۹۰۷۳۱
بازدید : ۱۰۷۸۶
حوادث
فرادید | امروز ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، اخبار حوادث رونامه‌های صبح ایران را در این گزارش به صورت خلاصه و گزیده مرور می‌کنیم:

افشای راز زن خائن با پیامک

روزنامه شرق در اخبار حوادث روز، گزارشی از خیانت یک زن به همسرش را منتشر کرد. همسر این زن به دادگاه رفته و از او و مردی که با وی در رابطه بود شکایت کرد. مجازات زن خیانتکار، شلاق و کار اجباری در خانه سالمندان تعیین شد...

جنایت در گلخانه

سرخط اصلی اخبار بخش حوادث روزنامه خراسان، بازسازی صحنه قتل در گلخانه بود. با توجهبه گزارش ها، مردی که برای فرار از ورشکستگی از کارت ملی یک معتاد برای خلافماری‌های خود استفاده می‌کرد وقتی با باج خواهی مرد معتاد روبه رو شد او را در گلخانه به قتل رساند...

سرقت مسلحانه به خاطر زن باردار

در صفحه حوادث روزنامه ایران، خبری می‌خوانیم از سرقت مسلحانه سه مرد از یک خانه. متهم اصلی این پرونده در اعترافات خود اشاره کرد که برای تهیه مخارج زایمان همسرش مرتکب چنین جرمی شده است...

سقوط دختر ۱۴ساله از طبقه ۵

دختر نواجوانی که روز تولدش از طبقه ۵ خانه سوقط کرد جان باخت. به گزارش روزنامه ایران، پسری در رابطه با این حادثه دستگیر شد چرا که او را در حال فرار با پای برهنه از خانه دختر مشاهده کردند ...

در حادثه‌ای دیگر و همزمان با کشف جسد خونین مردی ناشناس در فضای سبز کنار بزرگراه ، تحقیقات تیم جنایی برای افشای راز این جنایت آغاز شد. ساعت ۱۲ ظهر سه‌شنبه ۲۸ بهمن مرد جوانی در حال عبور از فضای سبز بزرگراه جناح، متوجه جسدی شد که داخل فضای سبز افتاده بود. وی بلافاصله با پلیس تماس گرفت و گزارش کشف جسد را اعلام کرد.

به دنبال اعلام این خبر، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم گزارش شد. بدین ترتیب تیم جنایی راهی محل شده و با جسد مردی حدوداً ۳۵ ساله در حالی مواجه شدند که با ضربات جسمی سنگین به سرش به قتل رسیده بود.

متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را ۳ تا ۶ ساعت قبل از کشف جسد اعلام کردند. در بازرسی از جسد مدارکی که هویت آن را برملا کند به‌دست نیامد.

در ادامه به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، مأموران به بازرسی میدانی اطراف جسد پرداختند و چند متر آن طرف تر، سنگ خون آلودی پیدا کردند که قتل با آن رخ داده بود. به دستور بازپرس رحیم دشتبان، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.
همچنین بازپرس جنایی دستور بررسی پرونده‌های افراد گمشده و بازبینی دوربین‌های مداربسته و شناسایی قاتل و هویت مقتول را صادر کرد.

در ادامه اخبار حوادث گزارش ۲ سرقت مسلحانه طلافروشی در سمنان و شاهرود در سایت‌های خبری منتشرشد. به گزارش مهر، روز سه‌شنبه استان سمنان شاهد وقوع دو سرقت مسلحانه در شهر‌های سمنان و شاهرود از طلافروشی‌ها بود که طبق شواهد موجود افرادی نقاب زده در این سرقت دست داشتند.

خوشبختانه این حوادث قربانی نداشت و تنها یک طلافروش از ناحیه دست مجروح شده است. حجم طلا‌های به سرقت رفته هنوز برآورد نشده، اما تحقیقات پلیسی برای شناسایی سارقان و دستگیری آن‌ها انجام‌شده است.

ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در گفتگو با مهر ضمن تأیید وقوع سرقت مسلحانه در شهرستان سمنان اظهار کرد: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه دستورات قضایی به ضابطان برای پیگیری و شناسایی سارقان انجام شد. محمد شریف افزود:

تیم‌هایی از پلیس اطلاعات و آگاهی و دیگر مراجع انتظامی در راستای شناسایی متهمان و جمع‌آوری مستندات و دلایل در محل حادثه حاضر شدند و بازپرس ویژه‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان به این پرونده اختصاص یافته است.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان نیز به ایرنا گفت: در جریان سرقت مسلحانه از طلافروشی در شاهرود سارقان موفق به سرقت نشدند. سرهنگ رضا بینقی افزود: پلیس با انجام تحقیقات در تلاش برای دستگیری سارقان است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود هم در گفتگو با مهر اظهار کرد: با توجه به وقوع سرقت مسلحانه نافرجام از یکی از طلا فروشی‌های سطح شهر شاهرود با بررسی مأموران انتظامی مشخص شد استفاده مناسب از تجهیزات ایمنی در ناکام ماندن سارقان بسیار مؤثر بوده و این موضوع ناشی از جلسات پیشگیری از وقوع جرم بود که توسط این دادسرا و مأموران انتظامی برگزار شده است که در این جلسات نواقص موجود در طلافروشی‌ها به آنان گوشزد شده و آموزش‌های لازم برای افزایش حفاظت ایمنی داده شده است.

عبدالجواد پارسافر همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری جلسه‌ای با صنف طلا فروشان به منظور ارائه آموزش‌های لازم برای پیشگیری از وقوع جرم سرقت و افزایش ایمنی طلا فروشی‌ها افزود: از همه شهروندان به خصوص اصناف تقاضا داریم به منظور پیشگیری از وقوع جرم درخصوص افزایش تجهیزات ایمنی خود اقدام کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید