ماسک نزدن جنجالیِ آنگلا مرکل

ماسک نزدن جنجالیِ آنگلا مرکل

ویدئویی از وحشت مرکل پس از سخنرانی خود در پارلمان آلمان و توصیه به زدن ماسک بر صورت در شبکه‌های اجتماعی در حال چرخش است. در این ویدئو، صدر اعظم آلمان پس از فراموش کردن ماسک خود حین سخنرانی در پارلمان این کشور و گوشزد مسئولان در زمینه رعایت قوانین مشاهده می‌شود

کد خبر : ۹۰۸۰۴
بازدید : ۴۶۶۵
آنگلا مرکل

«آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان که طی روز‌ها و هفته‌ای گذشته بار‌ها شهروندان این کشور را به رعایت احتیاط فوق العاده فراخوانده و نسبت به خطرات سویه‌های جدید کرونا هشدار داده است، خود در مراسمی در پارلمان آلمان لحظاتی بدون ماسک ظاهر شد.

ویدئویی از وحشت مرکل پس از سخنرانی خود در پارلمان آلمان و توصیه به زدن ماسک بر صورت در شبکه‌های اجتماعی در حال چرخش است.

در این ویدئو، صدر اعظم آلمان پس از فراموش کردن ماسک خود حین سخنرانی در پارلمان این کشور و گوشزد مسئولان در زمینه رعایت قوانین مشاهده می‌شود. این حادثه توسط دوربین‌ها ضبط و توسط خبرگزاری «رویترز» شنبه به اشتراک گذاشته شد. در زیرنویس این ویدئو آمده است: «آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان پس از فراموش کردن ماسک صورت خود وحشت می‌کند.»

مقامات آلمان در روز‌های گذشته از تمدید محدودیت‌های سراسری در این کشور با توجه به افزایش نگران کننده شمار کشته‌ها و مبتلایان به کرونای جدید خبر دادند.

وزیر بهداشت آلمان چهارشنبه گذشته گفت کرونای انگلیسی به سرعت در این کشور در حال گسترش است و اکنون بیش از ۲۰ درصد از کل موارد آزمایش کرونا را تشکیل می‌دهد و به طور تقریبی چهار برابر دو هفته قبل است.
«ینس اسپان» وزیر بهداشت آلمان در گفتگو با خبرنگاران در «برلین» پایتخت این کشور گفت که میزان شیوع کرونای انگلیسی هر هفته به طور تقریبی دو برابر افزایش می‌یابد. وی گفت که انتظار دارد به زودی کرونای انگلیسی به گونه غالب موجود در آلمان مبدل شود.

وزیر بهداشت آلمان افزود که انتظار دارد برنامه واکسیناسیون در آلمان ظرف چند روز آینده به طور قابل توجهی سرعت گیرد. این در حالی است که شمار موارد تایید شده ابتلا به ویروس کرونا در آلمان در روز جمعه ۹۱۱۳ مورد اعلام شد و طبق داده‌های موسسه «رابرت کوخ» شمار کل ابتلا به کرونا در آلمان به ۲۳۶۹۷۱۹ رسید.
آنگلا مرکل متوجه می شود زدن ماسک را فراموش کرده است
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید