۱۰ انتخاب برتر در بازار خودروی آمریکا

۱۰ انتخاب برتر در بازار خودروی آمریکا

بخشی از اثرگذارترین عوامل در موفقیت خودرو‌های این لیست به قابلیت‌های ایمنی آن‌ها و حضور مواردی شامل هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری اتوماتیک با توانایی تشخیص عابر پیاده در حالت آپشن استاندارد، می‌شود.

کد خبر : ۹۰۸۲۴
بازدید : ۱۳۳۷۵
مازیار دانیالی | براساس گزارش سالانه CR از بازار خودروی آمریکا، ۱۰ محصول موفق به دریافت بالاترین امتیاز شده اند و به عنوان برترین انتخاب در کلاس قیمتی خود به دیگر مشتریان پیشتهاد می‌شوند.

بخشی از اثرگذارترین عوامل در موفقیت خودرو‌های این لیست به قابلیت‌های ایمنی آن‌ها و حضور مواردی شامل هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری اتوماتیک با توانایی تشخیص عابر پیاده در حالت آپشن استاندارد، می‌شود.

سازمان سی آر (گزارش‌های مصرف کننده) در آمریکا یک نهاد غیر دولتی است که در سال ۱۹۳۶ میلادی تاسیس شده و به عنوان یک منبع قابل اعتماد در زمینه حقوق مصرف کنندگان در آمریکا و کیفیت کالا‌ها فعالیت دارد و براساس نظرسنجی و مطالعات خود گزارش‌های قابل استنادی را منتشر می‌کند؛ و در ادامه رده بندی:
تويوتا کرولا

خودرو‌های کوچک زیر ۲۵ هزار دلار

تویوتا کرولا همچنان این بخش را در اختیار دارد و البته براحتی آنرا از رقبای خود محروم کرده، زیرا به عنوان یک خودروی محبوب برای سال‌ها پیشتاز بوده است.
تريم توربو

کراس اوور‌های کوچک زیر ۲۵ هزار دلار

مدل ۲۰۲۰ این خودرو با استقبال زیادی در بازار روبرو بود، اما در سال ۲۰۲۱ فقط تریم توربوی آن (۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با ۲۵۰ اسب بخار خروجی) عرضه می‌شود که قیمت پایه نیز از حدود ۳۰ هزار دلار آغاز خواهد شد. اما به هر ترتیب مدل ۲۰۲۰ همچنان محبوب است.
پريوس

خودرو‌های هیبرید بین ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار

این روز‌ها تعداد زیادی انتخاب‌های هیبریدی در بازار خودروی آمریکا وجود دارد، اما پریوس در بهترین رده قیمتی ممکن قرار دارد و برای آن حریفی نیست.
کمري

سدان سایز متوسط بین ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار

بازهم یک تویوتای دیگر و این بار در بخش سدان ها، قطعا کمری آنقدر محبوب و قدرتمند است که تمام رقبای خود را کنار بزند. تریم‌های متفاوتی از این خودرو در دسترس مشتریان قرار دارد که جذاب‌ترین آن‌ها نسخه تی آر دی است.
فورستر

کراس اوور کوچک بین ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار

سوبارو برای سال‌ها عملکرد آرام، اما قابل اعتمادی داشته و در بازار آمریکا نیز مورد توجه بخش مهمی از مشتریان قرار دارد. فورستر کراس اوور خوب این کمپانی در ویرایش جدید بهتر از قبل هم، نشان داده است.
اس يو وي

اس یو وی/واگن بین ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار

این خودرو در واقع نسخه‌ای است که یک سایز از فورستر بزرگتر بوده و البته همچنان ۲ ردیف صندلی دارد. یک انتخاب مناسب برای خانواده‌ها و ماجراجویی در طبیعت اطراف شهر محسوب می‌شود.
کراس اوور

کراس اوور میان سایز با ۳ ردیف صندلی بین ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار

یکی از زیباترین‌های بازار نیز محسوب می‌شود و براحتی می‌تواند خود را تبدیل به انتخاب اول مشتریان کند.
پيکاپ

پیکاپ جمع و جور (کامپکت) بین ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار

با آنکه در قسمت دماغه شبیه یک شاسی بلند به نظر می‌رسد تا پیکاپ جان سخت، اما به هر ترتیب با ایمن‌ترین وانت هوندا سر و کار خواهید داشت
لکسس

کراس اوور میان سایز بین ۴۵ تا ۵۵ هزار دلار

وقتی قیمت‌ها بالا می‌رود؛ سر و کله لکسس‌های زیبا نیز پیدا خواهد شد و اینبار آر اکس با بروزرسانی مهم کابین در مدل ۲۰۲۰ شامل نمایشگر ۱۲.۳ اینچی سیستم سرگرمی و امکانات ایمنی بیشتر در تریم پایه دلربای مشتریان خود است.
تسلا

خودرو‌های الکتریکی بین ۴۵ تا ۵۵ هزار دلار

وقتی صحبت از تسلا به میان می‌آید سایر رقبا بطور اتوماتیک جذابیت خود را برای مخاطب از دست خواهند داد! شاید بخشی از این حالت به دلیل نام تسلا و سرگذشت مرموز دانشمندی، چون نیکلا تسلا باشد!

همانطور که مشاهده می‌کنید شهروندان آمریکایی علاقه و یا بهتر بگوئیم اعتماد خاصی به محصولات صنعت خودروی کشور ژاپن دارند آنهم در شرایطی که کمپانی‌های داخلی امریکا در تمامی این رده‌های قیمتی محصولات زیبا و قابل توجهی را دارند، اما به هر ترتیب تا سقف ۵۵ هزار دلار شرایط را مشاهده کردید.

اگر از این عدد بالاتر برویم آنگاه پای هتل‌های لوکس متحرک لینکلن، پیکاپ‌های قدرتمند و اسپرت‌های آمریکایی به لیست باز خواهد شد.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید