دردسر بازی ۴۸ میلیونی برای مادر

دردسر بازی ۴۸ میلیونی برای مادر

غرق در بازی‌های آنلاین شده بودم. در یک فرصت مناسب تلفن همراه مادرم را برداشتم. با توجه به داشتن اطلاعات حساب بانکی مادرم اقدام به شارژ حساب کاربری خود به مبلغ ۴۸ میلیون تومان در بازی‌های آنلاین کردم.

کد خبر : ۹۰۸۶۵
بازدید : ۱۰۴۸۲
برداشت میلیونی از حساب بانکی مادر

پسر نوجوان حساب بانکی مادرش را خالی کرد تا آنلاین بازی کند. این کاربر مجازی ۴۸ میلیون تومان از حساب مادرش برداشت کرده بود.

چندی پیش زن جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه کرد و مدعی شد بیش از ۴۸۰ میلیون ریال از حساب بانکی‌اش به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

پس از ثبت اظهارات شاکی، پرونده ابتدایی تشکیل شد و رسیدگی به موضوع در دستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت. در بررسی پرینت حساب بانکی شاکی، مشخص شد مبلغ ۴۸۰ میلیون ریال از طریق اینترنت بانک از حسابش به صورت غیر مجاز برداشت شده است.

مهندسان سایبری پلیس فتای پایتخت پس از انجام اقدامات مقدماتی، از روش‌های علمی و تخصصی بهره گرفتند. بررسی‌ها نشان می‌داد که عملیات انتقال وجه از خط تلفن همراه متعلق به شاکی صورت گرفته است.

کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ با تکمیل تحقیقات خود متهم را که پسر شاکی پرونده بود، شناسایی کرده و پس از تشریفات قضائی به پلیس فتا احضار کردند. این مقام مسئول ادامه داد: «پسر نوجوان پس از حضور در اداره پلیس جرمش را پذیرفت.»

او به مأموران گفت: «غرق در بازی‌های آنلاین شده بودم. در یک فرصت مناسب تلفن همراه مادرم را برداشتم. با توجه به داشتن اطلاعات حساب بانکی مادرم اقدام به شارژ حساب کاربری خود به مبلغ ۴۸ میلیون تومان در بازی‌های آنلاین کردم. اما حالا از کار خود پشیمان هستم.»

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اعلام این خبر به شهروندان توصیه کرد: «حتما رمز‌های عبور خود را به صورت دوره‌ای تغییر دهید. از در اختیار قراردادن اطلاعات حساب بانکی ازجمله رمز و شماره کارت بانکی، رمز عبور همراه بانک و رمز اینترنت بانک به افراد دیگر خودداری کنید.
در حفظ اطلاعات بانکی خود نهایت دقت را داشته باشید تا طعمه کلاهبرداری قرار نگیرید. در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک با مراجعه به سایت www.cyberpolice.ir موارد را گزارش کنید.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید