جواد عزتی، این هفته مهمان همرفیق است

جواد عزتی، این هفته مهمان همرفیق است

شهاب حسینی، پنج شنبه این هفته میزبان جواد عزتی در برنامه همرفیق خواهد بود.

کد خبر : ۹۰۹۰۲
بازدید : ۲۲۶۵
جواد عزتی و شهاب حسینی
فرادید | پنجشنبه ۷ اسفند ماه، جواد عزتی مهمان شهاب حسینی در برنامه همرفیق خواهد بود. هم رفیق، با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسن خدادای، ساعت ۲۱ هر پنجشنبه از نماوا پخش می‌شود.

خداداد عزیزی فوتبالیست و مربی فوتبال کشورمان و رضا شاهرودی، هفته گذشته در یازدهمین قسمت از برنامه همرفیق، با شهاب حسینی به گپ و گفت پرداختند.

درباره جواد عزتی

محمدجواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و دانش آموخته تئاتر از هنرستان سوره است. این بازیگر کار حرفه‌ای خود را در زمینه بازیگری از سال ۱۳۷۵ با تئاتر شروع کرد و در سال ۱۳۸۱ برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفت.

البته گفتنی است اولین اجرای جواد عزتی در مقابل دوربین به سال ۷۹ برمی‌گردد با سریالی که سعید آقاخانی کارگردانی آن را به عهده داشت که سریال قصه‌های شبانه نام داشت و جواد عزتی در آن هم به جای عروسک صحبت می‌کرد و هم یک نقش دیگر داشت.

مخاطبان سریال‌های تلویزیونی، حضور جواد عزتی در قاب تلویزیون را با سریال «من یک مستاجرم» ساخته پریسا بخت‌آور و «کمربند‌ها را ببندیم» به کارگردانی مهدی مظلومی به خاطر می‌آورند، اما نقش آفرینی دلچسب او در سریال طنز «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری به دل تماشاگران نشست به طوری که هیچ گاه بازی او را در نقش «بابا اتی» که پیرمردی گیج و حواس پرت بود، از خاطر نخواهند برد.
جواد عزتی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس، کمربند‌ها را ببندیم، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، و دردسر‌های عظیم [۲]ایفای نقش کرده‌است. او در سریال‌های باغ مظفر، قهوه تلخ و دردسر‌های عظیم ۲ و همچنین سینمایی آینه بغل نیز حضور داشت. هم‌اکنون نیز وی در عرصهٔ تئاتر و سینما فعال است و نقش آفرینی‌های زیادی در هر دو عرصه داشته است.
فیلم «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۶ که جواد عزتی یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و رکورد فیلم‌های «فروشنده» و «ساعت پنج عصر» را بشکند و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان، جواد عزتی را تبدیل به پرفروش‌ترین بازیگر سال ۱۳۹۶ ایران کرد.

جواد عزتی با مه لقا باقری ازدواج کرده و متاهل است. مه‌لقا باقری و جواد عزتی با هم همسن هستند. مه‌لقا باقری در دوران تحصیلش در دانشگاه سوره، کارگردانی می‌خواند.

یک روز او از جواد عزتی درخواست می‌کند تا در تئاتری که خودش کارگردانی‌اش را می‌کند بازی کند. آقای عزتی به دلیل مشغله نمی‌تواند با خانم باقری همکاری کند، ولی قول تابستان آینده را می‌دهد و درست در همان تابستانی هم که قولش را داده بود همکاری این دو نفر شکل می‌گیرد.

آشنایی و همکاری این دو نفر ادامه‌دار شده و بالاخره منجر به پیشنهاد ازدواج آقای عزتی می‌شود. در نهایت مه‌لقا باقری و جواد عزتی در سال ۸۵ با هم ازدواج می‌کنند. این زوج در سریال قهوه تلخ و دردسر‌های عظیم۲ با هم حضور داشتند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید