ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی

ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی

پیمان قاسم خانی نویسنده، کارگردان و بازیگر مطرح کشور مدتی است که با میترا ابراهیمی فیلمساز و روانشناس بالینی کودک و نوجوان ازدواج کرده است.

کد خبر : ۹۰۹۵۱
بازدید : ۵۹۵۳
فرادید | درحالی که چندماهی است گمانه زنی‌هایی درباره ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی نویسنده، کارگردان و بازیگر مطرح کشور با میترا ابراهیمی زده می‌شد، اما شب گذشته ابراهیمی با انتشار پستی در صفحه ایستاگرام خود این خبر را تایید کرد و همچنین مهراب قاسم خانی برادر پیمان نیز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار پست و استوری به آن‌ها تبریک گفته بود.

به گزارش فرادید، شامگاه روز سه شنبه با انتشار خبر ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی، بازیگرانی همچون حمید فرخ نژاد نسبت به این خبر واکنش نشان داده و برای آن‌ها آرزوی خوشبختی کردند؛ این درحالی است که تیر ماه امسال نیز شائبه ازدواج قاسم خانی و ابراهیمی به وجود آمد، اما این دو هنرمند خبر ازدواج خود را تایید یا تکذیب نکرده بودند.

مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس مطرح کشور شب گذشته با انتشار پستی نوشت: «دیشب هر بار نگات کردم چشام پر اشک شد قاسم جون. نمیدونی چقدر خوشحالم که خوشحال میبینمت. از اونی که باعث خوشحالیته هم خیلی ممنونم. امیدوارم همیشه همینجوری عاشق باشین و قدر همو بدونین و حالتون خوب باشه و ما کنار هم ببینیمتون و کیف کنیم.»

همچنین او یک استوری نیز در اینستاگرام اش منتشر کرده و ازدواج برادرش و ورود عروس جدید را به خانواده قاسمخانی، تبریک گفته بود.

بااین حال میترا ابراهیمی نیز در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: «و آن کسی که نیمه‌ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود و من درآینه می‌دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود و ناگهان صدایم کرد و من عروس خوشه‌های اقاقی شدم. امسال تولدی_دیگر بود. پ ن: گرچه وقتی اومده بودی خواستگاری، تو اینستاگرم برامون پیش پیش عروسی گرفته بودن ...»

در این میان حمید فرخ‌نژاد با انتشار تصویری از پیمان قاسم خانی نوشت: «پیمان جان، میترا خانم گل پیوندتان مبارک. خوشبخت و همیشه باشین.»
پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی ازدواج کرد بیوگرافی میترا ابراهیمی
میترا ابراهیمی زاده ۲ اسفند ۱۳۶۹ و همسر فعلی پیمان قاسم خانی است. او فارغ التحصیل رشته مدیریت جهانگردی و همچنین ارشد روانشناسی بالینی است. ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت می‌کند، اما در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت کرده و ساخت یک فیلم مستند را نیز در کارنامه خود دارد.

این مستندساز جوان در پاییز سال ۹۸ فیلم مستندی به نام «کامی» در جشنواره سینما حقیقت اکران کرد که تهیه کنندگی و سرمایه گذاری آن برعهده پیمان قاسم خانی بود و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی فرزند پیمان بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته می‌شود.

درواقع میترا ابراهیمی از کودکی علاقه بسیاری نسبت به فروغ فرخزاد داشته و هنگامی که موفق به دیدار با کامیار شاپور می‌شود، با آنکه خود تمایلی به ساخت این مستند ندارد، اما از نظر شاپور تنها کسی که می‌تواند این فیلم را بسازد فقط ابراهیمی است و به این ترتیب که میترا ابراهیمی فیلمساز می‌شود.

در خلاصه داستان مستند کامی آمده است که این مستند تلاش می‌کند به درونیات و خلوت کامیار شاپور احترام گذاشته و او را فارغ از این موضوع که او فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است، به عنوان هنرمندی مستقل با رؤیا و آرمان شخصی به مخاطب معرفی نماید.

البته اکران این مستند با حواشی بسیاری همراه شده بود و ابراهیمی اعلام کرده بود که از اکران مستندش در جشنواره فیلم فجر انصراف می‌دهد و در شبکه اجتماعی نوشت: «پیش از این با افتخار گفتم که فیلم را در جشنواره فجر اکران خواهم کرد، چون کامی برای این مردم است، چون نمی‌خواهم با پز‌های روشنفکری ببرمش آن طرف و جایی اکرانش بکنم که درکش نمی‌کنند، اما حالا برایم هیچ افتخاری نیست.»

به نوشته ابراهیمی، حالا پنج سال تلاشم را کوچک می‌بینم در مقابل داغی که بر دل مردم ایرانه! کامی هم به نوعی قربانی شد، اما اکرانش بماند به زمانی بهتر با دلی خوش‌تر. این کمترین کاری بود که از دست من برمی‌آمد. با عذرخواهی از عوامل فیلم که بسیار زحمت کشیدند. اینکه اولین فیلم‌ات به اکران مهمترین جشنواره کشورت برسد شاید آرزو باشد، اما انسان سوگوار آرزویی ندارد.
پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی ازدواج کرد بیوگرافی پیمان قاسم خانی
پیمان قاسم‌خانی متولد ۳۰ دی ۱۳۴۴، فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر مطرح کشور است. او نویسندگی آثاری همچون مارمولک، سن پطرزبورگ، ورود آقایان ممنوع، پاورچین و شب‌های برره رادرکارنامه هنری خود دارد. او فارغ التحصیل رشته آمار انفورماتیک از دانشکده اهواز است. قاسم خانی در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس می‌رود و اولین دوره فیلمنامه‌نویسی را در این مرکز زیر نظر سیف الله داد می‌گذراند.

این نویسنده و بازیگر مدت کوتاهی را نیز در کلاس آموزشی بهرام بیضایی گذارنده بود. پیمان قاسم خانی فیلمنامه‌های بسیاری همچون من زمین را دوست دارم، بوی خوش زندگی (بازنویسی)، نان و عشق و موتور هزار «بر اساس کتاب شوهر مدرسه‌ای اثر جووانی گوارسکی، بدون ذکر در فیلم) است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند به نگارش درآورده است.

او جایزه بهترین فیلمنامه‌نویسی را برای نوشتن فیلمنامه دختری با کفش‌های کتانی از خانه سینما دریافت کرده بود و بعد سناریو و سرپرست نویسندگی سریال پاورچین را به عهده گرفته بود. قاسم خانی فیلم کوتاهی نیز به نام «هزارپا» با بازی بهاره رهنما، مهران مدیری، سروش صحت و پگاه آهنگرانی ساخته و فیلم‌نامه سریال‌های خانه ما (مسعود کرامتی) و گالری ۹ (غلامرضا رمضانی) را نیز نوشته‌است.

او همچنین برای فیلم‌نامه فیلم مارمولک نیز سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده بود. پیمان قاسم‌خانی در بیشتر سریال‌های مهران مدیری به عنوان طراح فیلم‌نامه و سرپرست نویسندگان فعالیت می‌کند. نویسنده فیلم مارمولک در سال ۹۷ پس از ۱۱ سال، در سریال هیولا دوباره با مهران مدیری به همکاری پرداخته بود.

همسر اول او بهاره رهنما است که سال ۹۴ به دلیل مشکلات شخصی از یکدیگر جدا شده بودند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید