دستگیری یک خرابکار با جلیقه انتحاری

دستگیری یک خرابکار با جلیقه انتحاری

این فرد با نشان دادن بمبی که در زیر لباس خود داشت مدام ماموران را تهدید می‌کرد، اما ماموران پلیس و به خصوص ماموران یگان امداد با تیزهوشی این فرد را دستگیر کردند.

کد خبر : ۹۰۹۷۰
بازدید : ۹۹۷۱

سردار حسین رحیمی

رییس پلیس پایتخت از دستگیری یک خرابکار با جلیقه انتحاری و انواع سلاح در یکی از عوارضی‌های تهران خبر داد.

سردار حسین رحیمی امرور چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی پلیس پایتخت گفت: در چند روز گذشته فردی خرابکار که از سوی معاندین هدایت شده و قصد خرابکاری در یکی و دو نقطه را داشت، با هوشیاری ماموران در یکی از عوارضی‌های تهران شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد سلاح، جلیقه انفجاری، موادمحترقه، ریموت و ... را به همراه داشت، گفت: این فرد با نشان دادن بمبی که در زیر لباس خود داشت مدام ماموران را تهدید می‌کرد، اما ماموران پلیس و به خصوص ماموران یگان امداد با تیزهوشی این فرد را دستگیر کردند.

سردار رحیمی در مورد شیوه دستگیری این فرد نیز گفت: عملیات دستگیری این فرد بین نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول کشید تا اینکه یکی از سرگرد‌های ما خودش را به روی این فرد انداخت و همزمان نیز ماموران موفق شدند بمب همراه او را خنثی کنند.

رییس پلیس پایتخت اقدام این سرگرد نیروی انتظامی را فداکارانه توصیف کرد و افزود: مامور ما کاملا خودش را آماده شهادت کرده بود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید