فانتوم تمپوس؛ سدان کهکشانی رولز-رویس

فانتوم تمپوس؛ سدان کهکشانی رولز-رویس

فانتوم که با نام تمپوس شناسایی می‌شود. هنگام حضور در کابین این خودرو سفری فضایی به آسمان پرستاره و کهکشان را تجربه می‌کنید که مشابه آن تا کنون وجود نداشته است.

کد خبر : ۹۱۰۱۸
بازدید : ۱۴۳۰۱
مازیار دانیالی | ارائه نسخه‌های اختصاصی از خودرو‌های خاص مانند رولز-رویس همواره یکی از جاذبه‌های خبری دنیای خودرو بوده است. اگر پیگیر مطالب بخش خودروی عصر ایران باشید احتمالا معرفی یکی از جذاب‌ترین فانتوم‌های رولز-رویس را اینجا مشاهده کرده اید.

همانطور که اشاره شد؛ رولز-رویس فانتوم یکی از خاص‌ترین خودرو‌های لوکس جهان است و در این هیچی جای شکی وجود نخواهد داشت. یک سدان خوش قامت با ۵۷۷۰ میلیمتر طول و عرض ۲۰۱۶ میلیمتر که روی جاده فرمانروایی می‌کند.

برای جابجایی این قلعه متحرک از یک پیشرانه ۶.۸ لیتری ۱۲ سیلندر با ۵۶۳ اسب بخار و گشتاور ۶۶۴ پوند فوت استفاده می‌شود.

در مطلب امروز هم سراغ یک نسخه شخصی سازی شده از فانتوم می‌رویم که با نام تمپوس شناسایی می‌شود. هنگام حضور در کابین این خودرو سفری فضایی به آسمان پرستاره و کهکشان را تجربه می‌کنید که مشابه آن تا کنون وجود نداشته است.

کنسول اصلی جلو در کابین از ورقه تیره رنگ الومینیوم انودایز با طرح ۱۰۰ ستون عمودی شکل گرفته که منظره‌ای بسیار لوکس با حرکت نور در آن شکل می‌گیرد. طرح‌های کهکشانی نیز در قسمت داخلی درب‌ها و سقف‌ها جلب نظر می‌کنند که با نورپردازی هوشمند داخلی جلوه متفاوت تری را نیز به نمایش می‌گذارند.

علاوه بر زبان طراحی ویژه رولز-رویس در قسمت دماغه، حضور درب‌های خودکشی در نمای جانبی روش ورود به آسمان پرستاره رولز-رویس را نیز متفاوت و فراموش نشدنی می‌کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید