آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۰۷

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۰۷

امار فوتی‌های کرونا، امروز ۷ اسفندماه ۱۳۹۹، طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ نفر اعلام شد و مجموع جانباختگان این بیماری در ایران به ۵۹ هزار و ۸۳۰ نفر رسید.

کد خبر : ۹۱۰۲۸
بازدید : ۴۷۷۱
بیماران بدحال کرونایی
فراديد | به گفته سخنگوی وزارت بهداشت متأسفانه امروز ۹۴ نفر از هم وطنانمان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و آمار فوتی‌های کرونا در مجموع به ۵۹ هزار و ۸۳۰ نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز هفتم اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸۲۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۶۸۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

دکتر لاری با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۰۷ هزار و ۸۱ نفر رسید، ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۷۲ هزار و ۴۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. لاری با بیان اینکه ۳۷۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تا کنون ۱۰ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۹۴۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گزارش فراديد، سخنگوی وزارت بهداشت در پایان گفت: در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۵۲ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. همچنین شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۳۸ هزار و ۳۹۹ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تا کنون به ۱۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۶۹۷ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۰ هزار و ۸۱۴ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۹۱۳ نفر رسیده است.

آمار بهبود یافتگان نیز به ۸۸ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۴۳۹ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۱۸ هزار و ۳۶۳ نفر (۲ هزار و ۵۲۵ نفر)

۲. برزیل ۲۵۰ هزار و ۷۹ نفر (هزار و ۴۳۳ نفر)

۳. مکزیک ۱۸۲ هزار و ۸۱۵ نفر (هزار و ۶ نفر)

۴. هند ۱۵۶ هزار و ۷۴۲ نفر (۱۴۴ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۱ هزار و ۷۴۷ نفر (۴۴۲ نفر)

۶. ایتالیا ۹۶ هزار و ۶۶۶ نفر (۳۱۸ نفر)

۷. فرانسه ۸۵ هزار و ۳۲۱ نفر (۲۷۷ نفر)

۸. روسیه ۸۴ هزار و ۴۳۰ نفر (۳۸۳ نفر)

۹. آلمان ۶۹ هزار و ۶۱۰ نفر (۳۹۶ نفر)

۱۰. اسپانیا ۶۸ هزار و ۴۶۸ نفر (۳۸۹ نفر)

قابل ذکر است ایران در این فهرست با ۵۹ هزار و ۷۳۶ نفر فوتی و ۷۳ فوتی جدید یازدهمین کشور با بیشترین آمار فوتی‌های کرونا در جهان است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید