نسخه ویژه گُلف، خودروی محبوب فولکس واگن

نسخه ویژه گُلف، خودروی محبوب فولکس واگن

گلف نه تنها جز برترین برند‌های تولید شده در مجموعه فولکس واگن است بلکه در ردیف محبوب‌ترین برند‌های خودرویی جهان نیز قرار دارد.

کد خبر : ۹۱۰۶۰
بازدید : ۱۲۹۰۳

به تازگی تصاویری محدودی از یک نسخه ویژه "گلف" منتشر شده که روی بدنه آن لوگوی ۴۵ جی تی آی قابل رویت است. این خودرو به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد عرضه تریم GTI گلف در اروپا (از ۱۹۷۶) ارائه می‌شود.

همانطور که قبلا اشاره شد؛ گلف نه تنها جز برترین برند‌های تولید شده در مجموعه فولکس واگن است بلکه در ردیف محبوب‌ترین برند‌های خودرویی جهان نیز قرار دارد. این محصول از سال ۱۹۷۴ تا کنون روی خط تولید است و طی این مدت ۸ نسل و نسخه‌های متنوعی از آن ارائه شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این نسخه ویژگی‌های اسپرت جذابی را همراه خود دارد که در بامپر (سپر)، رینگ‌های پره‌ای آلومینیومی، کالیپر قرمز رنگ سیستم ترمز، رکاب، بال عقب و خروجی‌های اگزوز به رنگ تیره جلب نظر می‌کند.

اطلاعات موجود در رابطه با ویژگی‌های فنی این مدل بسیار محدود است و رسانه‌های خودرویی در انتظار بروزرسانی آن از جانب فولکس واگن هستند. در بخش فنی نیز هنوز مشخص نیست که نسخه ویژه سالگرد از موتور استاندارد ۲۴۲ اسب بخاری با گشتاور ۳۷۰ نیوتن متر استفاده می‌کند یا مانند نسخه R با مدل ۲۰۲۲ به پیشرانه ۲ لیتری توربوی ۳۱۵ اسب بخاری مجهز خواهد شد. در این میان برخی پیش بینی‌ها نیز به احتمال معرفی یک پیشرانه قویتر و اختصاصی برای نسخه ۴۵ اشاره دارند.
خودرو گُلف
محصول جدید فولکس واگن
گُلف، برند محبوب خودروسازی
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید