آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۰۹

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۰۹

امروز ۹ اسفندماه ۱۳۹۹، متأسفانه ۸۱ نفر از هموطنانمان در اثرابتلا به بیماری کرونا جان باختند و آمار فوتی‌های کرونا در مجموع به ۵۹ هزار و ۹۸۰ نفر رسید.

کد خبر : ۹۱۰۷۴
بازدید : ۴۲۳۶
بیماران بدحال کرونایی
فرادید | آمار فوتی‌های کرونا امروز ۹ اسفندماه ۱۳۹۹ طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ نفر اعلام شد و مجموع جانباختگان در ایران به ۵۹ هزار و ۹۸۰ نفر رسید.

دکتر سیماسادات لار، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۹ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۹۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۱۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۲۳ هزار و ۱۵۹ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۵۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. لاری ادامه داد: سه هزار و ۷۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون ۱۰ میلیون و ۷۹۳ هزار و ۷۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند.

به گزارش فرادید به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت؛ شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

آمار کرونا در جهان

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلا به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۳۲ هزار و ۶۳۲ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تا کنون به ۱۱۳ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۹۶۱ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۹ هزار و ۷۷۸ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۳۹۳ نفر رسیده است.

آمار بهبود یافتگان نیز به ۸۹ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۲۰۱ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۲۳ هزار و ۸۲ نفر (۲ هزار و ۲۴۶ نفر)

۲. برزیل ۲۵۲ هزار و ۹۸۸ نفر (هزار و ۳۲۷ نفر)

۳. مکزیک ۱۸۴ هزار و ۴۷۴ نفر (۷۸۲ نفر)

۴. هند ۱۵۶ هزار و ۹۷۰ نفر (۱۰۹ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۲ هزار و ۴۱۵ نفر (۳۴۵ نفر)

۶. ایتالیا ۹۷ هزار و ۲۲۷ نفر (۲۵۳ نفر)

۷. فرانسه ۸۶ هزار و ۱۴۷ نفر (۳۷۹ نفر)

۸. روسیه ۸۵ هزار و ۳۰۴ نفر (۴۲۸ نفر)

۹. آلمان ۷۰ هزار و ۴۲۱ نفر (۴۱۸ نفر)

۱۰. اسپانیا ۶۹ هزار و ۱۴۲ نفر (۳۲۹ نفر)

ایران در این فهرست با ۵۹ هزار و ۸۹۹ نفر فوتی و ۶۹ فوتی جدید یازدهمین کشور با بیشترین آمار فوتی‌های کرونا در جهان است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید