اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۱۰

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۱۰

گزارش حمله پسر جوان با قمه به مسئولان کمپ ترک اعتیاد با انگیزه انتقام، تیتر اخبار حوادث امروز ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ بود.

کد خبر : ۹۱۰۹۳
بازدید : ۱۰۸۶۱
حوادث روز
فرادید | سرخط اخبار حوادث امروز ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، تأیید حکم قصاص آرمان عبدالعالی به جرم قتل غزال شکور بود. پسر جوان وقتی فهمید پدرش در کمپ ترک اعتیاد کتک خورده، برای انتقام با دوستانش راهی کمپ شد، اما پس از تخریب آنجا و مصدوم کردن مسئولان، دستگیر شد.

قتل به خاطر نگاه چپ

روزنامه شرق در بخش اخبار حوادث گزارشی راجع به قتل پسر جوانی بر اثر شکستگی جمجمه منتشرکرد. بر اساس محتویات پرونده، سال ۹۷ وقتی جسم نیمه‌جان جوانی به نام خسرو به بیمارستان منتقل شد، تحقیقات مأموران نشان داد این فرد از سوی جوانی به نام کاوه مورد حمله قرار گرفته است.

شواهد نشان می‌داد پسر جوان به‌خاطر اصابت ضربه‌های متعدد به سرش دچار شکستگی جمجمه شده و به کما رفته و سپس جانش را از دست داده است. هرچند مشخص شد جوان دیگری به نام امیر هم در این درگیری بوده، اما نتایج بررسی‌ها نشان می‌داد ضارب اصلی فردی به نام کاوه است...

قتل منشی آموزشگاه

در لابه لای گزارش حوادث روزنامه ایران، خبری میخوانیم از قتل منشی یک آزمایشگاه در کرج. رسیدگی به این پرونده از ۲۴ فروردین سال ۸۴ با تماس مدیر یک آموزشگاه کامپیوتر در کرج مبنی بر قتل منشی‌اش آغاز شد.

وقتی مأموران پلیس به محل جنایت رفتند با جسد زن ۲۴ ساله‌ای رو‌به‌رو شدند که خراش‌هایی روی بدنش داشت. این آثار نشان می‌داد مقتول با قاتل درگیر شده و از آنجا که طلاهایش نیز سرقت شده بود، احتمال قتل به‌خاطر سرقت قوت گرفت...

انتقام، انگیزه حمله به کمپ

چند روز قبل درگیری در کمپ ترک اعتیاد در محدوده یافت‌آباد به پلیس گزارش شد. به دنبال اعلام این خبر، بلافاصله مأموران پلیس وارد عمل شده و عوامل این درگیری را که سه پسر جوان بودند، بازداشت کردند.

پسران جوان با قمه خودرو‌های مسئولان کمپ و دیوار‌های کمپ را تخریب کرده و دو نفر از مسئولان کمپ را نیز بشدت مصدوم کرده بودند. مصدومان به بیمارستان منتقل شدند...

در یک حادثه تلخ و تأسف بار، راننده خواب‌آلود خودروی سمند نتوانست وسیله نقلیه را کنترل کند و باعث مرگ دو عابر پیاده شد. سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دراین‌باره گفت: حوالی ساعت هفت صبح دیروز یک مورد حادثه تصادف به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر شرق به غرب جاده خاوران، ابتدای ورودی ترمینال خاوران اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: عوامل آتش‌نشانی حدود سه دقیقه پس از اعلام این حادثه در محل حاضر شده و مشاهده کردند که یک دستگاه سواری سمند در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان از مسیر اصلی خود منحرف شده و با عبور از جوی آب، جدول و نرده‌های کنار خیابان وارد پیاده‌رو شده و پس از برخورد با دو عابر پیاده و پایه‌های پل عابر متوقف شده است.

ملکی با اشاره به آغاز عملیات امداد از سوی آتش‌نشانان گفت: عوامل آتش‌نشانی هم‌زمان با ایمن‌سازی محل اقدام به خارج‌کردن راننده سمند از محل کرده و به دو عابر پیاده که به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده بودند، امدادرسانی کردند که متأسفانه با تحویل هر سه مصدوم به عوامل اورژانس مرگ دو عابر که حدود ۳۸ و ۵۰ سال داشتند به دلیل شدت جراحات وارده تأیید و اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه راننده ۵۳ساله سواری سمند نیز به مراکز درمانی منتقل شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در حوالی ساعت ۸ صبح به مأموریت خود خاتمه داده و محل را برای بررسی علت وقوع به عوامل انتظامی تحویل دادند.
سرهنگ احسان مؤمنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، در گفتگو با ایسنا درباره علت این حادثه گفت: مأموران پلیس راهور از همان دقایق اولیه وقوع این حادثه در محل حاضر شده و اقدام به روان‌سازی و مدیریت ترافیک و تسهیل در امدادرسانی کردند.

پس از پایان عملیات امداد و نجات نیز کارشناسان این پلیس اقدامات خود برای یافتن چرایی علت این حادثه را آغاز کردند. وی ادامه داد: نتایج بررسی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی نشان داد که خواب‌آلودگی راننده سمند و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه سبب وقوع این حادثه مرگ‌بار شده است.

در ادامه اخبار حوادث روز گزارشی می‌خوانیم از دستگیری پسر جوان که در سایت‌های شرط‌بندی متضرر شده بود و برای به دست آوردن پول نقشه آدم‌ربایی خود را اجرا کرد تا از خانواده‌اش اخاذی کند. سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: با اعلام شکایت یک خانواده بندرلنگه‌ای مبنی بر اینکه دو روز پیش فرزند پسرشان ناپدید شده موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

آن‌ها مدعی شدند اشخاصی از طریق گوشی فرزندشان با ارسال پیامک با محتوای اینکه فرزند شما در اختیار ماست، برای آزادی وی مبلغ۸۰هزار درهم مطالبه کرده‌اند. بدین ترتیب پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه آدم‌ربایان درخواست انتقال وجه از طریق خودروی شخصی با مشخصات معلوم به شهرستان بندرعباس کرده بودند، ادامه داد: ضمن آموزش کامل به خانواده ربوده شده و هماهنگی با مرجع قضایی و اخذ دستورات ویژه، اکیپ ویژه‌ای از مأموران به‌صورت پوششی و نامحسوس در محل قرار حاضر شدند.

مأموران شهرستان با همکاری پلیس آگاهی و یگان ویژه استان پس از شناسایی دریافت‌کننده وجه، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند، طی بررسی‌های اولیه محرز شد وی راننده آژانس بوده و توسط شخصی در یکی از هتل‌های بندرعباس که تقاضای خودرو کرده برای دریافت وجه مراجعه کرده است.

سردار جعفری تصریح کرد: بلافاصله مأموران برای جلوگیری از فرار و انجام هرگونه عکس‌العمل از سوی آدم‌ربایان، به محل هتل اعزام شدند که با حضور مأموران مشخص شد فرد آدم‌ربا که قصد اخاذی ۸۰هزار درهمی را داشته همان پسر ربوده شده خانواده است که در محل هتل دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه جبران ضرر و زیان مالی عضویت در سایت‌های شرط‌بندی علت طرح آدم‌ربایی ساختگی از سوی فرزند ۲۳ ساله خانواده بوده، تصریح کرد: الگوریتم سایت‌های شرط‌بندی نتیجه‌ای جز باخت به همراه نخواهد داشت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید