آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۱۰

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۱۰

امروز ۱۰ اسفندما ۱۳۹۹، متأسفانه ۹۳ نفر از هم وطنانمان در اثر بیماری کرونا جان خود را از دادند و آمار فوتی‌های کرونا در مجموع به ۶۰ هزار و ۷۳ نفر رسید.

کد خبر : ۹۱۱۱۶
بازدید : ۴۸۹۰
سیما سادات لاری
فرادید | به گفته سخنگوی وزارت بهداشت امروز ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۹، آمار فوتی‌های کرونا در ایران۹۳ نفر اعلام شد و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۷۳ نفر رسید و مجموع جانباختگان به ۶۰ هزار و ۷۳ نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۹۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۳۱ هزار و ۱۶۹ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۱۲۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

دکتر لاری گفت: سه هزار و ۷۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: تا کنون ۱۰ میلیون و ۸۵۳ هزار و ۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گزارش فرادید؛ لاری افزود:در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. به گفته وی، شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز بیماری قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آمار‌های جدید، تاکنون بیش از ۱۱۴ میلیون و ۳۹۳ هزار نفر در سراسر جهان به بیماری کرونا گرفتار شده‌اند. از این تعداد ۲ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۸۳۱ نفر جان باخته و ۸۹ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۴۸ نفر هم از این بیماری بهبود یافته‌اند.

آمریکا با ۲۹ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۸۲۴ نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور‌های آلوده قرار دارد. پس از این کشور به ترتیب هند، برزیل، روسیه، انگلیس، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه و آلمان قرار گرفته‌اند.

طبق جدیدترین داده‌ها، کشورمان همچنان با داشتن آمار بیش از یک میلیون و ۶۲۰ هزار مبتلا در جایگاه پانزدهم این جدول قرار دارد.

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند:
آمار جهانی کرونا
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید