آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۱۱

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۱۱

بر اساس اعلام وزارت بهداشت امروز ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۹ متأسفانه ۱۰۸ نفر از هموطنانمان در اثرابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و امار فوتی‌های کرونا به ۶۰ هزار و ۱۸۱ نفر رسید.

کد خبر : ۹۱۱۶۹
بازدید : ۵۲۲۶
بیمار کرونایی تحت مراقبت ویژه
فرادید | آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۹ دوباره سه رقمی و ۱۰۸ نفر اعلام شد و مجموع جانباختگان در ایران بر اثر این بیماری به ۶۰ هزار و ۱۸۱ نفر رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۵۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۱۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

دکتر سیما ادات لاری افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۳۹ هزار و ۶۷۹ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۹۹ هزار و ۹۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. لاری ادامه داد: سه هزار و ۷۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش فرادید؛ سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۱۰ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۴۰۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. به گفته وی، در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۱۱ هزار و ۷۰۶ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تا کنون به ۱۱۴ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۹۷۸ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۶ هزار و ۱۶۹ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۲۸۵ نفر رسیده است.

آمار بهبود یافتگان نیز به ۹۰ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۸۳ نفر رسیده است. آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۲۵ هزار و ۷۷۶ نفر (هزار و ۲۸۳ نفر)

۲. برزیل ۲۵۵ هزار و ۱۸ نفر (۷۵۵ نفر)

۳. مکزیک ۱۸۵ هزار و ۷۱۵ نفر (۴۵۸ نفر)

۴. هند ۱۵۷ هزار و ۱۹۵ نفر (۱۰۸ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۲ هزار و ۸۴۹ نفر (۱۴۴ نفر)

۶. ایتالیا ۹۷ هزار و ۶۹۹ نفر (۱۹۲ نفر)

۷. فرانسه ۸۶ هزار و ۴۵۴ نفر (۱۲۲ نفر)

۸. روسیه ۸۵ هزار و ۱۲۲ نفر (۳۷۹ نفر)

۹. آلمان ۷۰ هزار و ۶۸۷ نفر (۹۸ نفر)

۱۰. اسپانیا ۶۹ هزار و ۱۴۲ نفر (فاقد آمار اعلامی جدید)

ایران در این فهرست با ۶۰ هزار و ۱۸۱ نفر فوتی و ۱۰۸ فوتی جدید یازدهمین کشور با بیشترین آمار فوتی‌های کرونا در جهان است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید