قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۱۲

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۱۲

امروز ۱۲ اسفند ماه ۱۳۹۹ تا لحظه تنظیم گزارش قیمت بیت کوین با ثبت رشد ۸.۵۲ درصدی به ۴۹۱۱۸ دلار معادل ۱۲۷۴۶۵۱۹۷۱ تومان رسید.

کد خبر : ۹۱۱۸۳
بازدید : ۵۶۰۶
بیت کوین
فرادید | بیت کوین در مسیر افزایشی قرار گرفت و به مرز ۵۰۰۰۰ هزار دلار رسید. قیمت بیت کوین امروز ۱۲ اسفند ماه ۱۳۹۹ با رشد ۸.۵۲ درصد تا لحظه تنظیم گزارش در محدوده ۴۹۱۱۸ دلار، معادل ۱۲۷۴۶۵۱۹۷۱ تومان است.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹معادل ۵۸،۳۳۰.۵۷ دلار بوده که همینک %۱۵.۷۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بیت کوین که برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ اصطلاحا وارد چرخه استخراج شده است، اکنون به تیتر اصلی بسیاری از خبر‌های مرتبط با بازار جهانی بدل شده است. با اینکه هفته گذشته، بیت‌کوین بدترین عملکرد هفتگی خود در یک سال اخیر را به ثبت رساند، اما هنوز هم نگاه‎ سرمایه‌گذاران به این بازار به چشم بازاری صعودی است.

به گزارش فرادید؛ بانک سیتی آمریکا در گزارشی به بررسی روند بازار ارز‌های دیجیتالی پرداخته و نتیجه گرفته است امکان استفاده از ارز‌های دیجیتالی به عنوان ارز‌های ترجیحی در تجارت جهانی در آینده وجود دارد.
به گفته سیتی، عملکرد اخیر بیتکوین ناشی از درگیر شدن سرمایه گذاران در بازار ارز‌های دیجیتالی بوده و برخلاف سال‌های قبل، این سرمایه گذاران خرد نیستند که اکثریت بازار را در اختیار دارند بلکه بازار دیگر در اختیار بازیگران بزرگ تری است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط پایگاه اینترنتی "بیت اینفوچارتس" BitInfoCharts، در حال حاضر بیش از ۹۳ هزار حساب بیت کوین به ارزش حداقل ۱ میلیون دلار وجود دارد. همچنین این آمار نشان می‌دهد که ۸۲۱۴ حساب وجود دارد که دارای بیت کوین با ارزش بیش از ۱۰ میلیون دلار هستند.

به گفته سایت BitInfoCharts ۴۲۲۱۰۴ حساب نیز موجودی بیت کوین آنان هرکدام به بیش از ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۴۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱۱.۸۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۶۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیتکوین و ۱۳ درصد در اختیار اتریوم است.

بیت کوین با سرمایه بازار خود به ارزش حدود ۸۵۰ میلیارد دلار، دارای ارزشی بیشتر از تسلا یا فیس بوک و تقریباً دو برابر ارزش شرکت وارن بافت یعنی "برکشایر هاتاوی" Berkshire Hathaway است. در ادامه بررسی بازار ارز‌های دیجیتال، قیمت اتریوم با ۹.۶۰ درصد افزایش به ۱۵۵۱.۵۰ دلار رسید و تتر در همان محدوده ۱.۰۰ دلار باقی ماند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید