پیمان قاسمخانی؛ مهمان این هفته برنامه همرفیق

پیمان قاسمخانی؛ مهمان این هفته برنامه همرفیق

پیمان قاسمخانی نویسنده بسیاری از آثار کمدی سینما و تلویزیون مهمان برنامه همرفیق در روز پنج شنبه ۱۴ اسفند ماه خواهد بود.

کد خبر : ۹۱۲۴۷
بازدید : ۳۸۰۹
پیمان قاسمخانی
فرادید | برنامه همرفیق فردا ۱۴ اسفندماه میزبان پیمان قاسمخانی نویسنده بسیاری از آثار کمدی سینما و تلویزیون خواهد بود.

این نویسنده و کارگردان، به همراه بهترین رفیق خود به این برنامه خواهد آمد. هنوز همرفیق پیمان قاسمخانی در مشخص نشده است، اما شواهد حاکی از آن است که باید از بین محراب قاسمخانی، امیر مهدی ژوله، محسن چگینی ویا سیامک انصاری باشد.

همرفیق به کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی، هر پنجشنبه ساعت ٩ شب در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

درباره پیمان قاسمخانی

پیمان قاسم‌خانی ۳۰ دی ۱۳۴۴ در تهران متولد شد و در دانشکده اهواز، آمار انفورماتیک خوانده‌است. در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و اولین دوره فیلمنامه‌نویسی را در این مرکز زیر نظر سیف الله داد گذراند.

به گزارش فرادید؛ او گفته است شاید تنها فیلمنامه نویسی در سینمای ایران باشم که بدون آشنایی با سینما گران و بدون واسطه وارد این حرفه هنری شده ام کما اینکه اکثر فیلمنامه نویسان با وجود آشنایی در سینما وارد این حرفه می‌شوند.

تعدادی از فیلم‌نامه‌های او عبارتند از: "من زمین را دوست دارم"‎، "مارمولک"، "بوی خوش زندگی" و فیلم‌نامه "هتل" را نیز برای خانم برومند نوشته است.

پیمان قاسم‌خانی در بیشتر سریال‌های مهران مدیری به عنوان طراح فیلم‌نامه و سرپرست نویسندگان حضور داشته است. او در سال ۹۷ پس از ۱۱ سال، در سریال هیولا دوباره با مهران مدیری همکاری کرد.

پیمان قاسمخانی برای نوشتن فیلم نامه ختری با کفش‌های کتانی موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه نویس از خانه سینما شد و برای فیلم‌نامه فیلم مارمولک سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

او که از بهاره رهنما، به دلیل مشکلات شخصی در سال ۱۳۹۴ جدا شد، هفته گذشته ازدواجش با میترا ابراهیمی در رسانه‌ها تیتر اصلی خبرها بود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید