هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۲/۱۴

هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۲/۱۴

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۱۴ اسفندماه با فعالیت سامانه بارشی در اکثر مناطق ایران بارش برف و باران خواهیم داشت و شدت بارش‌ها امروز و فردا در شرق خوزستان، چهار محال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۱۲۸۸
بازدید : ۵۸۹۳
فرادید | براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ایران، امروز ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۹، برای نوار شمالی ودامنه‌های جنوبی البرز ابرناکی وبارش پراکنده پیش بینی می‌شود و با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، بارش باران و برف در نوار غربی آغاز می‌شود.

بعد از ظهر امروز در مناطقی از جنوب، مرکز و شرق کشور نیز بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

جمعه به جز جنوب شرق کشور در سایر مناطق بارش پیش بینی می‌شود. بعد از ظهر این روز فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور کاهش می‌باید و در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

به گزارش فرادید؛ شدت بارش‌ها امروز و فردا در شرق خوزستان، چهار محال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان پیش بینی می‌شود.

شایان ذکر است که بارش در شمال غرب و ارتفاعات البرز، زاگرس و شمال شرق به صورت برف خواهد بود. شنبه فقط در شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان بارش پیش بینی می‌شود و این سامانه از مرز‌های شرقی خارج می‌شود.

در این روز برای نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در شرق و جنوب شرق کشور گردوخاک دور از انتظار نیست.

یکشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت. روز‌های دوشنبه و سه شنبه با گذر امواج متناوب از تراز میانی جو در شمال غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر بارش باران و برف پیش بینی می‌شود. قابل ذکر است پنجشنبه و جمعه دریای خزر و جمعه و شنبه خلیج فارس مواج می‌باشند.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید