همسر بیژن کامکار به فجر می‌آید

همسر بیژن کامکار به فجر می‌آید

همسر بیژن کامکار که قرار است، برای اولین‌بار به‌صورت مستقل در جشنواره‌ی موسیقی فجر روی صحنه برود، جزییاتی از اجرایش را ارائه کرد.

کد خبر : ۹۲۴۹
بازدید : ۳۴۸۷
نجمه تجدد با «مستان سلامت می‌کنند» به جشنواره موسیقی فجر می‌آید

همسر بیژن کامکار که قرار است، برای اولین‌بار به‌صورت مستقل در جشنواره‌ی موسیقی فجر روی صحنه برود، جزییاتی از اجرایش را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، نجمه تجدد در ابتدا اظهار کرد: کنسرت من در بخش ویژه‌ی بانوان و در دو بخش موسیقی ملی و کلاسیک اجرا خواهد شد. هانا کامکار (دخترم)، ندا خاکی، نسیم اعرابی، خورشید دادبه، نیلوفر شهبازی، نیکناز میرقلمی و ندا بهزادی هم نوازندگانی هستند که در این اجرا هنرنمایی خواهند کرد.

وی ادامه داد: آثاری را در سبک موسیقی ملی و تنبورنوازی انتخاب کرده‌ام که پیش از این، آن‌ها را با گروه موسیقی «شمس» اجرا کرده بودم.

او از «مستان سلامت می‌کنند»، «ساربان» و «آن سو مرو» به‌عنوان قطعاتی یاد کرد که در بخش تنبورنوازی اجرا خواهند شد و افزود: «بوسه‌های باران» و «آیینه جان» نیز از جمله قطعات بخش موسیقی ملی خواهند بود که با کلامی از محمدرضا شفیعی کدکنی و یدالله عاطفی همراه است.

تجدد درباره‌ی فضای جشنواره‌ی موسیقی فجر بیان کرد: وقتی شنیدم جشنواره‌ی فجر امسال قرار است، میزبان گروه‌های فاخری باشد، پذیرفتم که اجرایی ویژه‌ی بانوان را روی صحنه ببرم. انتخاب نوازندگان نیز برعهده‌ی تهمورس پورناظری بود و امیدوارم در نهایت اجرای خوبی از آب درآید.

این خواننده‌ی موسیقی ایرانی با بیان این‌که هنوز برای اظهار نظر درباره‌ی جشنواره‌ی فجر خیلی زود است، افزود: امیدوارم اتفاقات متفاوتی در موسیقی ایرانی بیفتد و ما شاهد اتفاقات بهتر و ارزنده‌تری باشیم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید